KudoZ home » English to Czech » Electronics / Elect Eng

single gang

Czech translation: jednocestná

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:single gang
Czech translation:jednocestná
Entered by: Martin König

22:10 Dec 6, 2016
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / montáž
English term or phrase: single gang
Je to tak montážní/instalační krabice like this http://cz.rs-online.com/web/p/instalacni-krabice/7768393/
Jenom nemůžu přijít na to, jak se to řekne, a proč je sakra single gang. Gogole mlčí. Jednoduchá? Double gang je dvojitá? Fakt nevím, díky.
Martin König
jednocestná
Explanation:
http://diy.stackexchange.com/questions/11654/what-does-a-1-g...

U nás se používá jednocestná, dvoucestná.
Viz parametr dole v odkazu - Počet cest: 1

http://www.mercateo.cz/p/1089E-776(2d)2055/1_gang_surface_me...

http://www.aulix.cz/online_katalogy/jung-prehled/files/jung-...
Selected response from:

Petr Moczek
Czech Republic
Grading comment
Díky, použil jsem tohle.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1jednocestná
Petr Moczek
3 +1instalační krabice jednoduchá
Igor BURAK


Discussion entries: 2





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
jednocestná


Explanation:
http://diy.stackexchange.com/questions/11654/what-does-a-1-g...

U nás se používá jednocestná, dvoucestná.
Viz parametr dole v odkazu - Počet cest: 1

http://www.mercateo.cz/p/1089E-776(2d)2055/1_gang_surface_me...

http://www.aulix.cz/online_katalogy/jung-prehled/files/jung-...

Petr Moczek
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 23
Grading comment
Díky, použil jsem tohle.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda
53 mins

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
instalační krabice jednoduchá


Explanation:
single gang
https://www.google.it/search?q="mud ring"&biw=1689&bih=1064&...
double gang
https://www.google.it/search?q="mud ring"&biw=1689&bih=1064&...
https://www.elnex.cz/18-instalacni-krabice
https://www.google.it/search?q=krabice pro instalaci zásuvek...

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2016-12-06 22:31:50 GMT)
--------------------------------------------------

používají se výrazy "instalační krabice" jednoduché a dvojité, trojité apod.

Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 86

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rosim: žádná záhada (gang je pravděpodobně ocásek z němčiny) /// no jo, to máte recht
9 hrs
  -> Děkuji. Výraz "single gang" se na webu vyskytuje v opravdu velkém počtu, a zejména na amerických int. str., takže si určitě nemyslím, že by to byl výsledek nějaké zkomolené angličtiny ale původní výraz.