KudoZ home » English to Czech » Energy / Power Generation

corrected cylinder efficiency

Czech translation: korigovaná účinnost (VT, ST, NT) dílu (turbiny)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:corrected cylinder efficiency
Czech translation:korigovaná účinnost (VT, ST, NT) dílu (turbiny)
Entered by: Radovan Pletka

22:17 Dec 27, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: corrected cylinder efficiency
• the corrected cylinder efficiency of the HP, IP and LP parts of the turbine.
For the guaranteed steam consumption of 131.25 kg/s (652.5 t/h), 153.33 kg/s (552 t/h)
and 124.03 kg/s (446.5 t/h) by the turbine-set,- the corrected cylinder efficiency of the IP
and LP parts of the turbine.

napada mne
• korigovaná objemová účinnost vysokotlakých, středotlakých a nízkotlakých částí turbiny
ale nema to zadne hity. Mate neco lepsiho?

usoudil jsem ce to cylinder muze byt vlastne volumentric, coz jsem prelozil, ale nejsem si jist
Radovan Pletka
korigovaná účinnost (VT, ST, NT) dílu (turbiny)
Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 7 h (2010-12-28 06:14:47 GMT)
--------------------------------------------------

určitě ale ne objemová účinnost
Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1korigovaná účinnost (VT, ST, NT) dílu (turbiny)Ivan Šimerka
4korigovaná účinnost válce
Kostas Zgafas
3korigovaná účinnost tělesa turbíny
Ales Horak


Discussion entries: 5





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
korigovaná účinnost válce


Explanation:
kde je turbína, tam může být i válec .-)

Kostas Zgafas
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: To jsou polske valce, takze je neberu vazne


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
korigovaná účinnost (VT, ST, NT) dílu (turbiny)


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 7 h (2010-12-28 06:14:47 GMT)
--------------------------------------------------

určitě ale ne objemová účinnost

Ivan Šimerka
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler
2 hrs
  -> Díky, Honzo!

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
korigovaná účinnost tělesa turbíny


Explanation:
cylinder ve spojitosti s turbínou se překládá jako těleso parní turbíny.

takže něco jako korigovaná účinnost tělesa turbíny ve vysokotlakém, středotlakém a nízkotlakém stupni

http://www.mahagenco.in/Final_Report13_10_08.pdf



Ales Horak
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 28