KudoZ home » English to Czech » Energy / Power Generation

deaerator steam cushion

Czech translation: parní polštář odvzdušňováku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:deaerator steam cushion
Czech translation:parní polštář odvzdušňováku
Entered by: Radovan Pletka

11:32 Dec 28, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: deaerator steam cushion
The two main injectors and the injector of the gland steam cooler in operation were supplied by the deaerator steam cushion.

zakaznik o tehle vete napsal vysvetleni v cestine
Dva hlavní vstřiky včetně vstřiku na chladiči ucpávkové páry byly nahrazeny parním odplyňovákem
coz zase moc nehraje s anglictinou = supplied/replaced

mne to zatim pripada jako
Do dvou hlavních vstřiků a vstřiku na chladiči ucpávkové páry je v provozu je pára přiváděna z
deareator steam cushion (odvzdušňovače páry), ale to cushion mne tam mate

Je to velka parni turbina vyrobena v sousedni slovanske zemi - nikoli na slovensku, coz vysvetluje i anglictinu
Radovan Pletka
parní polštář odvzdušňováku
Explanation:
*
Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5parní polštář odvzdušňovákuIvan Šimerka
3parní polštář z odplyňovače
Ales Horak
3odlučovač parního polštářesrubkova
3odvzdušňovač/odvaděč parního polštáře
jankaisler


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odvzdušňovač/odvaděč parního polštáře


Explanation:
x asi bude chybička ve formulaci, si myslím ...

jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 15

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odlučovač parního polštáře


Explanation:
já bych to viděla takhle

srubkova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
parní polštář odvzdušňováku


Explanation:
*

Ivan Šimerka
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 48

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
parní polštář z odplyňovače


Explanation:
podobný kontext, kde je použit "odplyňovač"

Upravená voda bude vstupovat do kaskádového odplyňovače. Tento odplyňovač je namontován na zásobní napájecí nádrži. Nádrž je vybavena vodoznakem a ostatními příslušnými armaturami a výstroji (teploměr, pojišťovací ventil, chladič vzorků). Kaskádový odplyňovač je zhotoven s nerezovými vestavbami. Jako zdroj páry pro odplynění bude použita pára z kotle redukována na tlak 0,023 MPa a pára z odluhů kotlů. Směs upravené vody a kondenzátu bude v napájecí nádrži udržována pod parním polštářem. Brýdové páry z odplyňovače budou odvedeny mimo budovu CHUV.

Taky to chápu, jako vy:

Při provozu je pára do dvou hlavních vstřiků a vstřiku na chladiči ucpávkové páry přiváděna z parního polštáře z odplyňovače.

Ales Horak
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 28