KudoZ home » English to Czech » Engineering (general)

backseat valve

Czech translation: ventil se zpětným sedlem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:backseat valve
Czech translation:ventil se zpětným sedlem
Entered by: Jiri Gajda

17:13 Nov 22, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: backseat valve
http://www.action-ac.com/AC-Part/35-13532-1.html
Jiri Gajda
ventil se zpětným sedlem
Explanation:
 
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ventil se zpětným sedlem
Pavel Blann
3jednosměrný / zpětný (sedlový) ventil
Pavel Prudký


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ventil se zpětným sedlem


Explanation:
 

Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Prudký: Dovoluji si pochybovat, že něco takového existuje. Pokud se mýlím, máte u mě pivo. Wow, už bylo asi hodně hodin, vedete 1:0 :-)
4 hrs
  -> těším se na pivo :) viz např. www.ldm.cz/UVx16.htm

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jednosměrný / zpětný (sedlový) ventil


Explanation:
Aniž bych čekal na odpověď na můj dotaz, viděl bych to na tuto verzi. Přestože zpětný ventil je většinou "check valve", popř. "non-return valve", někde se tomu říká i "back valve". To, že back a seat zde splynulo v jedno slovo (v různých kontextech vcelku běžné), mi zde nepřijde jako funkční či konstrukční záležitost, ale jen jazyková.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-11-22 22:13:27 GMT)
--------------------------------------------------

Omlouvám se za použití lomítek a závorek, což považuji za neřest KudoZ obce. Buď tedy vím, anebo nevím. Takže tím lomítkem jsem myslel rovnítko, tedy jednosměrný = zpětný ventil, a závorky si prosím odmyslete. Děkuji za pochopení.


    Reference: http://www.kovaz.cz/zpetne-ventily/23.htm
Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 306