KudoZ home » English to Czech » Environment & Ecology

Daily load and PV generation profile

Czech translation: denní diagram zatížení a profil výroby fotovoltaického zdroje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Daily load and PV generation profile
Czech translation:denní diagram zatížení a profil výroby fotovoltaického zdroje
Entered by: Pavlina Veresova

13:25 Nov 9, 2013
English to Czech translations [PRO]
Environment & Ecology / Photovoltaics
English term or phrase: Daily load and PV generation profile
Daily load and PV generation profile.

Bližší kontext bohužel nemám, pouze grafické znázornění. Na ose x je Time, na ose y je Power [kW]. Graf zaznamenává dvě křivky: PV a Load. Jedná se o problematiku Photovoltaics. Děkuji.
Pavlina Veresova
Czech Republic
denní diagram zatížení a profil výroby fotovoltaického zdroje
Explanation:
např. http://www.cojeco.cz/index.php?id_desc=18997&s_lang=2&detail...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-09 14:26:14 GMT)
--------------------------------------------------

U segmentu "creates the local grid and supplies electricity to connected loads" mi to moc nezní, tam bych spíše z kontextu odtušila "odběrná místa", ale neznám okolní kontext... jinak bych asi nechala to zatížení. Ale skutečně neznám okolní kontext, takže spíše odhad...
Selected response from:

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Grading comment
Děkuji, Jitko!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1denní diagram zatížení a profil výroby fotovoltaického zdroje
Jitka Komarkova (Mgr.)
4denní průběh poptávky a fotovoltaické výroby
Václav Pinkava


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
daily load and pv generation profile
denní diagram zatížení a profil výroby fotovoltaického zdroje


Explanation:
např. http://www.cojeco.cz/index.php?id_desc=18997&s_lang=2&detail...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-09 14:26:14 GMT)
--------------------------------------------------

U segmentu "creates the local grid and supplies electricity to connected loads" mi to moc nezní, tam bych spíše z kontextu odtušila "odběrná místa", ale neznám okolní kontext... jinak bych asi nechala to zatížení. Ale skutečně neznám okolní kontext, takže spíše odhad...

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
Děkuji, Jitko!
Notes to answerer
Asker: Dobrý den Jitko, moc děkuji! Ještě bych se chtěla zeptat: myslíte, že load může mít v kontextu photovoltaics ještě nějaký další význam než zatížení? Např. zde: "creates the local grid and supplies electricity to connected loads" nebo zde "specific load profiles, e.g. heavy duty industrial loads for mining". Pokud byste věděla ještě o nějakém dalším možném překladu přímo pro tyto kontexty, byla bych moc ráda.

Asker: Ok, děkuji.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Josef Šoltes: V uvedených dalších příkladech by se jednalo o termín "odběr"
10 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
daily load and pv generation profile
denní průběh poptávky a fotovoltaické výroby


Explanation:
Jde o graf porovnávající jak dodávání koresponduje s poptávkou, soudím. Load je tu ve smyslu nápor poptávky, zátěž, kterou má dodavatel unést/ustát.


    Reference: http://www.westernpower.com.au/documents/reportspublications...
Václav Pinkava
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish