non-benefit income

Czech translation: mimodavkovy prijem

English term or phrase:non-benefit income
Czech translation:mimodavkovy prijem
Entered by: Marek Obdrzalek

09:33 Nov 22, 2006
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Financial advisory
English term or phrase: non-benefit income
jedná se o příjmy domácnosti. Z kontextu vyplývá, že to může být například přijetí podnájemníka a příjmy z jeho podnájmu
Marek Obdrzalek
Czech Republic
mimodavkovy prijem
Explanation:
opet bych to prelozil presne a ohvezdickoval a pod carou vysvetlil. Prekladal jsem radu podobnych dokumentu, a aby mel trenink smysl, musite podrobne vysvetlit radu terminu a koncepci. Pokud ne, ani preklad, ani trenink pak nedopadnou dobre.
Selected response from:

Radovan Pletka
Grading comment
Děkuji. Ano, bez těch vysvětlivek to nepůjde. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mimodavkovy prijem
Radovan Pletka
4příjem domácnosti
Pavel Blann
3čistý peněžní příjem
Tereza McLaughlin-Vanova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mimodavkovy prijem


Explanation:
opet bych to prelozil presne a ohvezdickoval a pod carou vysvetlil. Prekladal jsem radu podobnych dokumentu, a aby mel trenink smysl, musite podrobne vysvetlit radu terminu a koncepci. Pokud ne, ani preklad, ani trenink pak nedopadnou dobre.

Radovan Pletka
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Děkuji. Ano, bez těch vysvětlivek to nepůjde. :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
čistý peněžní příjem


Explanation:
Jedna se o prijem bez davek.

Definici jsem prevzala ze stranek MPSV, citaci najdete na nize uvedene webove adrese.


    Reference: http://www.mpsv.cz/cs/5
Tereza McLaughlin-Vanova
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
příjem domácnosti


Explanation:
I zde je nutné dovysvětlit, že se do něj nezapočítávají finanční požitky.

Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 39