KudoZ home » English to Czech » Finance (general)

fixed income analysis

Czech translation: analýza pevných výnosů


14:26 Feb 20, 2008
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: fixed income analysis
Překládám vysvědčení ze studia BA v oboru marketing, toto je jeden z předmětů.

Zatím se mi zdá nejlepší "analýza fixních příjmů", příp. výnosů (nebo snad pevných, ale fixní mi zní líp), ale ani na jedno jsem nenašla žádné odkazy, jen na "analýzu fixních nákladů", tak nevím... Ale jsem si jistá, že někdo z vás určitě ano :-)
Zuzka Benesova
Czech Republic
Czech translation:analýza pevných výnosů
Explanation:
Pokud se skutečně jedná o obligace, akcie nese výnos. Příjem (tedy zisk) máte jako majitel těchto obligací. Pevný výnos (zpravidla) nesou obligace, variabilní výnos zase akcie.
Selected response from:

Jiri Hynek
Czech Republic
Grading comment
Ono těžko říct, jaké "fixed income" v tom kurzu analyzují, ale tohle je asi nejběžnější případ. Díky, Jiří, za výklad :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1analýza fixních příjmůJana Zajicova
4analýza cenných papírů s pevným výnosem
Pavel Blann
4analýza pevných výnosů
Jiri Hynek
3analýza stálých výnodůseraalice


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
analýza fixních příjmů


Explanation:
Souhlasím s tím. Fixed income zde znamená příjem z obligací, tedy pevně úročených instrumentů - tady se mi slovo pevný líbí, u příjmů tak moc ne.

Jana Zajicova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Kissik
45 mins

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
analýza pevných výnosů


Explanation:
Pokud se skutečně jedná o obligace, akcie nese výnos. Příjem (tedy zisk) máte jako majitel těchto obligací. Pevný výnos (zpravidla) nesou obligace, variabilní výnos zase akcie.


    Reference: http://fincentrum.idnes.cz/fi_osobni.asp?r=fi_osobni&c=A0507...
Jiri Hynek
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ono těžko říct, jaké "fixed income" v tom kurzu analyzují, ale tohle je asi nejběžnější případ. Díky, Jiří, za výklad :-)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
analýza stálých výnodů


Explanation:
také jedna možnost

seraalice
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
analýza cenných papírů s pevným výnosem


Explanation:
další možnost



    Reference: http://209.85.129.104/search?q=cache:soOsx41fVaQJ:www.cnb.cz...
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Fixed_income_analysis
Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 39