KudoZ home » English to Czech » Finance (general)

consolidated numbers

Czech translation: konsolidované údaje


16:09 Dec 21, 2010
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / experts
English term or phrase: consolidated numbers
Actual results are subject to audit, but estimates are a guess. My numbers are consolidated with so many other business estimates, that i doubt anyone will ever see what i turn in . Not only that, the final package is revied by finance.
breadfly
Czech translation:konsolidované údaje
Explanation:
konsolidované výsledky
(volněji)

http://www.vitkovice.cz/default/file/download/id/2036/inline...
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6konsolidované údaje
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
4konsolidovaná dataPeter Kissik


Discussion entries: 5





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
konsolidované údaje


Explanation:
konsolidované výsledky
(volněji)

http://www.vitkovice.cz/default/file/download/id/2036/inline...

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 188

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda: já si taky myslím, že víc přemýšlení si to nezaslouží :-)
3 mins
  -> Díky, Martine!

agree  Zbynek Taborsky
6 mins
  -> Díky, Zbyňku!

agree  jankaisler
8 mins
  -> Díky, Jane!

agree  Iveta Pecinkova
8 mins
  -> Díky, Iveto!

agree  Lenka Mandryszová
3 hrs
  -> Díky, Lenko!

agree  Ivan Šimerka
18 hrs
  -> Díky, Ivane!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konsolidovaná data


Explanation:
To se také dá použít, viz
Ministerstvo financí České republiky : odbor Mezinárodně ...
provádí ekonomické výpočty a analýzy v návaznosti na průběh právních sporů, zajišťuje příslušná účetní a konsolidovaná data,

www.mfcr.cz/cps/rde/xchg/mfcr/xsl/orgstru_32264.html · Cached pageNové předpisy o kapitálové přiměřenosti se nevztahují ...
Význam vymezení regulovaného konsolidačního celku spočívá v tom, že na konsolidovaná data jeho členů je třeba aplikovat pravidla obezřetného podnikání.

www.cnb.cz/cs/verejnost/pro_media/clanky_rozhovory/media_20... · Cached pageDatové sklady a nástroje Business Intelligence
Analytická vrstva: konsolidovaná data z „nulté" vrstvy se ukládají do „první" vrstvy, která je základem pro všechny typy výstupů z DS.

www.mvcr.cz/soubor/vyzva-08-ppzp-p14c-projekt-dw-v1-0-pdf.a... · Cached page · PDF file

Peter Kissik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak