KudoZ home » English to Czech » Finance (general)

locked box principle

Czech translation: princip smluvně uzamčené ceny tzv. 'locked-box'


19:11 Nov 6, 2013
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: locked box principle
The above purchase prices are based on a valuation of the Company as of [DATE] (locked box principle) and are subject to the more detailed provisions in the SPA 1 and the SPA 2 and the SPA 3.
Petr Kedzior
Czech Republic
Czech translation:princip smluvně uzamčené ceny tzv. 'locked-box'
Explanation:
viz diskuse
Selected response from:

Václav Pinkava
Czech Republic
Grading comment
Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4princip smluvně uzamčené ceny tzv. 'locked-box'
Václav Pinkava
3jako pevné
rosim
Summary of reference entries provided
Princip stanovení pevné kupní ceny (viz níže)
Jitka Komarkova (Mgr.)

Discussion entries: 1





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jako pevné


Explanation:
...

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
princip smluvně uzamčené ceny tzv. 'locked-box'


Explanation:
viz diskuse

Václav Pinkava
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Díky!




Reference comments


5 mins
Reference: Princip stanovení pevné kupní ceny (viz níže)

Reference information:
http://www.cvca.cz/cs/novinky/cms-ma-study-103/

Nárůst využívání mechanismů locked-box ke stanovení pevné kupní ceny

U transakcí, které neobsahují ustanovení o dodatečné úpravě kupní ceny, došlo k nárůstu
využívání tzv. locked-box klauzulí. Tato ujednání jsou pro prodávajícího zárukou pevné ceny stanovené na základě rozvahy cílové společnosti sestavené přede dnem podpisu kupní smlouvy. Procento výskytu tohoto ustanovení v kupních smlouvách v regionu CEE vzrostlo z 20% v roce 2011 na 50% v roce 2012.

Možným vysvětlením pro tento nárůst je, že rok 2012 zaznamenal více prodávájících ze strany private equity fondů a finančních investorů, kteří tento mechanismus již tradičně upřednostňují. Ujednání locked-box však u kupujícího vyžaduje, aby kupující provedl důkladnou finanční due diligence cílové společnosti.

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4