KudoZ home » English to Czech » Food & Drink

Flow Plate

Czech translation: průtoková/průtočná deska


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Flow Plate
Czech translation:průtoková/průtočná deska
Entered by: Jan Kolbaba

07:38 Feb 21, 2009
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink
English term or phrase: Flow Plate
Opět se jedná o sýrárnu (Cheese Plant). Je to tabulka, takže bohužel nemám další kontext.
Hastatus1981
Czech Republic
průtoková/průtočná deska
Explanation:
Bez kontextu či vysvětlení těžko říct.
Selected response from:

Jan Kolbaba
Czech Republic
Grading comment
Děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3odkapávací stůl (deska)
Jiri Farkac
2průtoková/průtočná deska
Jan Kolbaba


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
flow plate
průtoková/průtočná deska


Explanation:
Bez kontextu či vysvětlení těžko říct.

Jan Kolbaba
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20
Grading comment
Děkuji

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flow plate
odkapávací stůl (deska)


Explanation:
Ještě jsem se e-mailem zeptal odborníka na sýry, tak zkuste, pokud už není pozdě, uvážit i jeho odpověď:
Dobrý den,
napadá mě snad jen odkapávací stůl...
S pozdravem
Michal Urban
___________________________________________________________>Dobrý den,
>nevěděl byste prosím, co by znamenal anglický výraz
>flow plate
>v sýrárně (Cheese Plant)?
>Je to údajně bez kontextu.
>Děkuji a jsem s pozdravem,
>Jiří Farkač


Jiri Farkac
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech