KudoZ home » English to Czech » Games / Video Games / Gaming / Casino

matchups

Czech translation: předzápasové analýzy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:matchups
Czech translation:předzápasové analýzy
Entered by: Pavel Prudký

20:58 Feb 17, 2012
English to Czech translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / betting / sázení
English term or phrase: matchups
jen heslo v řadě dalších, předtím Match Stats, Match Handicap, potom Medal Specials, Most Popular, Other Bets
Pavel Prudký
předzápasové analýzy
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/NFL_Matchup
Selected response from:

Petr Kedzior
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1porovnání statistik
Jiri Farkac
4shoda/y, spojování
Vladimir Havranek, MBA
3 +1předzápasové analýzy
Petr Kedzior


Discussion entries: 1





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
předzápasové analýzy


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/NFL_Matchup

Petr Kedzior
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
děkuji

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stanislav Pokorny
10 hrs
  -> Díky!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
shoda/y, spojování


Explanation:
Ve sportu je jiná terminologie, v hrách jde o princip shody či souladu nebo spojování prvků (herních).


    Reference: http://hry.sms.cz/toy-story-2-memory-match-up
Vladimir Havranek, MBA
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
porovnání statistik


Explanation:
Statistikami se ve hrách označují tabulkové přehledy výkonnosti rozpitvané do různé hloubky podrobností. Když je možnost porovnání dvou nebo více "statistik" vedle sebe, je to matchup

http://www.google.cz/imgres?q=Matchups game statistical info...

http://www.brothersoft.com/games/football-matchup.html

třetí význam zde:
http://dictionary.reference.com/browse/Matchup

Jiri Farkac
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stanislav Pokorny
9 hrs
  -> Díky