KudoZ home » English to Czech » General / Conversation / Greetings / Letters

Seek guidance from above.

Czech translation: Hledejte pomoc shůry.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Seek guidance from above.
Czech translation:Hledejte pomoc shůry.
Entered by: Pavel Blann

05:47 Nov 20, 2008
English to Czech translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: Seek guidance from above.
Nenapada me vystizny preklad do cestiny. Dekuju za pomoc.
Zuzana Holcova
Czech Republic
Hledejte pomoc shůry.
Explanation:
další možnost
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.



Summary of answers provided
3 +3Hledejte pomoc shůry.
Pavel Blann
3 +1Postupujte dle výše uvedeného.Markéta Vilhelmová
3obraťte se s prosbou o pomoc (o vedení) k nebesům / k Bohu
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
seek guidance from above.
Postupujte dle výše uvedeného.


Explanation:
- volně přeloženo. Jestli se to do daného textu hodí, je na vás.

Markéta Vilhelmová
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rosim: racionální, věcné (pokud nejde o religiozní text)
7 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
seek guidance from above
obraťte se s prosbou o pomoc (o vedení) k nebesům / k Bohu


Explanation:
Podle mě jde o duchovní sféru / modlitbu apod.

Viz kontexty odkazů pod http://www.google.cz/search?hl=cs&q="Seek guidance from abov...

Alternativy:
vzhlédněte k nebesům / k Bohu
obraťte zrak (mysl, duši) k nebesům / k Bohu
Atd.

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Hledejte pomoc shůry.


Explanation:
další možnost

Pavel Blann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jana Zajicova
50 mins
  -> díky!

agree  Klara Hurkova
2 hrs
  -> díky!

agree  Blanka Salkova
11 hrs