KudoZ home » English to Czech » General / Conversation / Greetings / Letters

booked

Czech translation: zaknihováno, zaevidováno, zamluveno


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:booked
Czech translation:zaknihováno, zaevidováno, zamluveno
Entered by: Hanka_Kot

08:46 Nov 8, 2013
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: booked
Jedná se o přehled neuhrazených faktur obsahující pouze heslovitě položky jako číslo zákazníka, částka, splatnost, číslo smlouvy apod. jedna z položek se nazývá: Contract status a je zde uvedeno buď "terminated" nebo "booked"
Hanka_Kot
zaknihováno, zaevidováno, zamluveno
Explanation:
Může znamenat, odkdy to je dlužno, čili, že je to zaknihováno v účetnictví. Nebo, že to není otázka dlužnosti, protože bylo zamluveno, ale ne objednáno. Nebo, že byl dohodnut splátkový kalendář, případně termín na jednání, nebo na rozhodčí řízení, tzn význam zamluveno. A/nebo že je to, co se děje, prostě zaevidováno, podrobnosti jinde.

Každopádně není radno překládat bez vysvětlení, o co tu jde.
Selected response from:

Václav Pinkava
Czech Republic
Grading comment
Děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1zaknihováno, zaevidováno, zamluveno
Václav Pinkava
1upomínka
Pavel Prudký


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
upomínka


Explanation:
jen tipuji, že by byl i zde takový význam.. ve fotbale je to napomenutí kartou. No a tady to může být upomínka k úhradě..

Pavel Prudký
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 60

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zaknihováno, zaevidováno, zamluveno


Explanation:
Může znamenat, odkdy to je dlužno, čili, že je to zaknihováno v účetnictví. Nebo, že to není otázka dlužnosti, protože bylo zamluveno, ale ne objednáno. Nebo, že byl dohodnut splátkový kalendář, případně termín na jednání, nebo na rozhodčí řízení, tzn význam zamluveno. A/nebo že je to, co se děje, prostě zaevidováno, podrobnosti jinde.

Každopádně není radno překládat bez vysvětlení, o co tu jde.

Václav Pinkava
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Děkuji!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Rezacova
2 hrs

neutral  Pavel Prudký: také jsem si na 100% jist, že to určitě něco znamená
5 hrs