KudoZ home » English to Czech » Government / Politics

Retained Applicant

Czech translation: pozastavený žadatel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Retained Applicant
Czech translation:pozastavený žadatel
Entered by: Pavel Prudký

21:12 Nov 12, 2008
English to Czech translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics / European Union
English term or phrase: Retained Applicant
Někteří žadatelé o projekt jsou "retained applicant". Myslím si správně, že jsou to "schválení žadatelé" (podobně "retained project" - schválený projekt"? Děkuji.
Hastatus1981
Czech Republic
pozastavený žadatel
Explanation:
Taktéž bych to chápal ve smyslu projektu. Žadatel či projekt nesplňuje některou z podmínek, ale jinak je OK. Je zda však málo kontextu.
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3uchovaný žadatel
Pavel Blann
2pozastavený žadatel
Pavel Prudký


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
retained applicant
uchovaný žadatel


Explanation:
tj. např. nevymazaný z databáze

Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 23

9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
retained applicant
pozastavený žadatel


Explanation:
Taktéž bych to chápal ve smyslu projektu. Žadatel či projekt nesplňuje některou z podmínek, ale jinak je OK. Je zda však málo kontextu.

Pavel Prudký
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24