KudoZ home » English to Czech » Human Resources

Business Metrics

Czech translation: obchodní ukazatele


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Business Metrics
Czech translation:obchodní ukazatele
Entered by: Radovan Pletka

23:41 Nov 28, 2008
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: Business Metrics
Uses standard business metrics to improve results
obchodní metrika či podnikatelská metrika se na .cz nevyskytuje
Zde je definice
http://sbinformation.about.com/od/startingabusiness/l/bldef_...
Radovan Pletka
obchodní ukazatele
Explanation:
další možnost vedle Martinova návrhu
Selected response from:

Lenka Mandryszová
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4obchodní ukazatele
Lenka Mandryszová
4 +2obchodní indikátory
Martin Janda
3oborové měřítko
rosim


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
business metrics
obchodní indikátory


Explanation:
ona ta slavná metrika totiž nic jiného není.

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann
2 hrs
  -> díky, díky, přátelé :-)

agree  Lenka Mandryszová: šoupla jsem tam ještě dle mého běžnější výraz, ale je to totéž :)
7 hrs
  -> díky, díky, přátelé :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
business metrics
oborové měřítko


Explanation:
ukazatel, míra , ale také srovnávací ukazatel...
(uvedený kontext má příliš širokoúhlý záběr)

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
business metrics
obchodní ukazatele


Explanation:
další možnost vedle Martinova návrhu

Lenka Mandryszová
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Prudký
40 mins
  -> díky

agree  srubkova
1 hr
  -> díky Šárko

agree  Martin Janda: tak na oplátku :-)
3 hrs
  -> :) tak jo, díky

agree  Kateřina Suchánková
7 hrs
  -> děkuji