KudoZ home » English to Czech » Insurance

umbrella and excess liability insurance

Czech translation: zastřešující pojištění a pojištění nadměrné odpovědnosti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:umbrella and excess liability insurance
Czech translation:zastřešující pojištění a pojištění nadměrné odpovědnosti
Entered by: Hanka_Kot

11:11 Aug 18, 2010
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: umbrella and excess liability insurance
Obojí by mělo být určité nadlimitní pojištění, ale jaký je mezi nimi rozdíl a jak je nazvat česky?
Hanka_Kot
zastřešující pojištění a pojištění nadměrné odpovědnosti
Explanation:
Zdá se mi, že je rozdíl mezi liability excess insurance a excess liability insurance
Selected response from:

srubkova
Czech Republic
Grading comment
děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4zastřešující a excedentní pojištění odpovědnosti
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
4 +2zastřešující pojištění a pojištění nadměrné odpovědnostisrubkova


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zastřešující pojištění a pojištění nadměrné odpovědnosti


Explanation:
Zdá se mi, že je rozdíl mezi liability excess insurance a excess liability insurance


    Reference: http://www.akont.cz
srubkova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20
Grading comment
děkuji!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI: No jo, máte pravdu. :) Ze samého nadšení nad nálezem jsem nechal chybný slovosled.
4 hrs
  -> Nejsem si tím zcela jista

agree  Pavel Prudký
18 hrs
  -> thx

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
zastřešující a excedentní pojištění odpovědnosti


Explanation:
Nebo případně i zastřešující pojištění a excedentní pojištění odpovědnosti, ale asi to spíš myslej dohromady?

http://books.google.cz/books?id=qqwScsrDrioC&pg=PA418&lpg=PA...

http://books.google.cz/books?id=qqwScsrDrioC&pg=PA418&lpg=PA...

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2010-08-18 17:45:46 GMT)
--------------------------------------------------

Ruším, viz kolegyně. :)
(Lze vyčarovat "pojištění excedentní odpovědnosti", ale...)

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka: termín OK. Viz vysvětlení: http://www.businessinsurancenow.com/umbrella_liability_insur... zřejmě je to jedno a to samé!
12 mins
  -> Díky, Ivane!

agree  Jan Vančura: ano, možná ještě lze doplnit "odpovědnosti za škodu", pokud by toto odpovídalo skutečnosti
15 mins
  -> Díky, Jane! (Nebylo by to ale trochu zbytečné, chci říct, existuje pojištění odpovědnosti i za něco jiného než za škodu?)

agree  Zbynek Taborsky
36 mins
  -> Díky, Zbyňku!

agree  Hannah Geiger: Trochu mne žere to “exedentní”, i když to ten pojistovácký slovník použil , zkuste si to vygooglovat jako samostatné slovo.
1 hr
  -> Díky, Hannah!