KudoZ home » English to Czech » Internet, e-Commerce

match all/ match any operator

Czech translation: musí vyhovět všechny / musí vyhovět jedna


10:30 Dec 31, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce
English term or phrase: match all/ match any operator
the search operator AND, also called a "match all" operator
---
the search operator OR, also called "match any" operator

Asi lehká otázka, ale nemohu přijít na nějaké pěkné, odpovídající výrazy. Děkuji za návrhy.
Ludek Liska
Czech translation:musí vyhovět všechny / musí vyhovět jedna
Explanation:
rozumí se jedna/všechny podmínky
Selected response from:

Milos Prudek
Czech Republic
Grading comment
Děkuji. Do textu jsem použil podobný opis.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4musí vyhovět všechny / musí vyhovět jedna
Milos Prudek
3neboli/čili operátor, pomocí kterého se zobrazí záznamy na všechna kritéria či na libovolné z nichDalibor Uhlik
3operátor "vše" / operátor "libovolný"
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
operátor "vše" / operátor "libovolný"


Explanation:
nebo
operátor "odpovídající všem" / operátor "odpovídající libovolnému"
- ale možná trochu zbytečné rozepisovat

libovolný - výraz
samozřejmě třeba i libovolné slovo

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 84
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
neboli/čili operátor, pomocí kterého se zobrazí záznamy na všechna kritéria či na libovolné z nich


Explanation:
na všechna zadaná kritéria..nebo jakákoli z nich

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI: pokud už, nebylo by lepší "odpovídající všem kritériím..."?
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
musí vyhovět všechny / musí vyhovět jedna


Explanation:
rozumí se jedna/všechny podmínky

Milos Prudek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Děkuji. Do textu jsem použil podobný opis.