KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

web-deployable

Czech translation: zaveditelná z webu


07:29 Sep 18, 2007
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: web-deployable
Web-deployable application for remote access

Nějak si nevím rady, jak tento termín elegantně přeložit. Existuje pro to v češtině nějaký přiléhavý neopisný výraz?
Monika Hamernikova
Czech Republic
Czech translation:zaveditelná z webu
Explanation:
Pravděpodobně aplikace v jazyce Java, která se stáhne a nainstaluje (tj. zavede) do počítače klepnutím na odkaz na webu.
Selected response from:

Hynek Palatin
Czech Republic
Grading comment
Děkuji všem za nápady. Byl to marketingový text a zákazníkovi se nakonec nejvíce pozdával tento překlad.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2instalovatelná nebo spustitenápetr jaeger
4lze zavést z webuHana Chupikova
3s možností webové implementace
Filip Tichy
3zaveditelná z webu
Hynek Palatin
3webová
Prokop Vantuch


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
webová


Explanation:
Takto jednoduše by to nešlo? "Webová aplikace" je velmi běžné spojení - pokud vystihuje Váš případ, zdá se mi jako nejjednodušší řešení.

Prokop Vantuch
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Bohužel nešlo. V textu se vyskytuje ještě web-based a je nutné to odlišit. Web-deployable má - dle mého názoru - význam spíše ten, že se ta aplikace dá stáhnout a nainstalovat přes internet. Možná se ale pletu....


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaveditelná z webu


Explanation:
Pravděpodobně aplikace v jazyce Java, která se stáhne a nainstaluje (tj. zavede) do počítače klepnutím na odkaz na webu.

Hynek Palatin
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 153
Grading comment
Děkuji všem za nápady. Byl to marketingový text a zákazníkovi se nakonec nejvíce pozdával tento překlad.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lze zavést z webu


Explanation:
např. aplikace nebo sada, kterou lze zavést z webu

Hana Chupikova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
instalovatelná nebo spustitená


Explanation:
bohužel se z té jedné věty nedá úplně vysledovat, co má ta aplikace dělat. Pro remote access existují způsoby, kdy vlastně přes web akceptujete session ticket... anebo si prostě nainstalujete nějaký program, který řeší remote access sám o sobě

petr jaeger
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann
35 mins

agree  DanitaCZ
1 day11 hrs

2 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
s možností webové implementace


Explanation:
Myslím, že cílem překladu je sdělit, že jde o aplikaci, která uživatelům umožňuje přístup přes webové rozhraní. Tj je možné ji nainstalovat na webový server... Alespoň u IBM produktů se s tímto termínem v tomto významu pracuje.

Filip Tichy
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4