KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

implemented by a network switch

Czech translation: ...realizována pomocí...


18:44 Mar 11, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: implemented by a network switch
The LAN type will be an Ethernet 10/100 Mbps implemented by a network switch.

network switch bude zřejmě síťový přepínač, jde mi o to, jaký správný český výraz použít pro "implement" v této souvislosti
Kateřina Suchánková
Czech Republic
Czech translation:...realizována pomocí...
Explanation:
např. takto
Selected response from:

Jiri Hynek
Czech Republic
Grading comment
Mnohokrát děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1...realizována pomocí...
Jiri Hynek
4zajištěno pomocí síťového přepínače
Pavel Blann
3zapojeny prostrednictvim sitoveho...
Jakub Skřebský


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zapojeny prostrednictvim sitoveho...


Explanation:
IMHO switch se casto preklada jako switch, aby se nepletl s dalsimi zarizenimi (hub, router atd)

Jakub Skřebský
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zajištěno pomocí síťového přepínače


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 4 min (2008-03-11 18:48:56 GMT)
--------------------------------------------------

pardon: zajištěna (nebo realizována)

--------------------------------------------------
Note added at 8 min (2008-03-11 18:52:47 GMT)
--------------------------------------------------

mmch, hub je rozbočovač a router směrovač, takže se to s přepínačem neplete.

--------------------------------------------------
Note added at 9 min (2008-03-11 18:53:58 GMT)
--------------------------------------------------

a repeater je opakovač, viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Hub

Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
...realizována pomocí...


Explanation:
např. takto

Jiri Hynek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mnohokrát děkuji.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petr jaeger: agree, dodal bych pouze "...pomoci sitoveho switche", radeji nez "prepinace"
11 hrs