KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

External box storage

Czech translation: externí datové úložiště


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:External box storage
Czech translation:externí datové úložiště
Entered by: petr jaeger

09:09 Mar 12, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: External box storage
Není zde žádný kontext, je to jedna z položek systémového diagramu
Kateřina Suchánková
Czech Republic
externí datove úložiště
Explanation:
popripade pouze externí úložiště.

Cerpal jsem ale z Mirkovy odpovedi :)
Selected response from:

petr jaeger
Grading comment
Mockrát děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jednotka vnější paměti
Pavel Blann
4Externí úložná jednotka
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
4externí datove úložištěpetr jaeger
4externí skříňové úložištěMiroslav Carda


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
external box storage
externí skříňové úložiště


Explanation:
pokud je zdroj bez kontextu (fuj!), tak tohle je velmi univerzální překlad (může se jednat o externí disk v pouzdře i o velké úložiště)

Miroslav Carda
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
external box storage
externí datove úložiště


Explanation:
popripade pouze externí úložiště.

Cerpal jsem ale z Mirkovy odpovedi :)


    Reference: http://www.businessworld.cz/cw.nsf/id/AEE27C1C06725DF3C12570...
    Reference: http://www.cw.cz/cwarchiv.nsf/clanky/BF8285584A333EA9C125711...
petr jaeger
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
Mockrát děkuji.

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
external box storage
Externí úložná jednotka


Explanation:
...nebo externí úložná schránka.

Podle toho, na co to je. (Podle oboru bych tipoval spíš to první.)

(Místo úložná jde taky ukládací, to možná spíš podle toho, jak překládáte jinde.)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-03-12 14:21:18 GMT)
--------------------------------------------------

Reference pro jednotku: http://66.102.9.104/search?q=cache:2QlRW0URHxsJ:download.mic...

Bez kontextu opravdu těžko vymyslet jednoznačný překlad...

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 377

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
external box storage
jednotka vnější paměti


Explanation:
další možnost

Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32