KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

exit pops

Czech translation: ukončovací okna


12:51 Nov 6, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: exit pops
Include applications such as, but not limited to, ActiveX, viruses, exit pops, spyware, and malware. Děkuji za pomoc
seraalice
Czech Republic
Czech translation:ukončovací okna
Explanation:
popis viz odkaz
Selected response from:

Filip Tichy
Czech Republic
Grading comment
Děkuji za Vaši pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vyskakovací okna při odchodu ze stránky
Blanka Salkova
4stránky zobrazované automaticky po ukončení prohlížení původní stránky
Pavel Blann
4zavření reklamního (vyskakovacího)okna
Michaela Bordessoule
4ukončovací okna
Filip Tichy
3vyskakovací okna při opuštění (webové stránky)
Martin Bednarski
2(útoky na) automaticky otevíráné okno při ukončování činnosti
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


Discussion entries: 5





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ukončovací okna


Explanation:
popis viz odkaz


    Reference: http://www.issuemarketing.com/email-marketing/exit-pop-up-ad...
Filip Tichy
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Děkuji za Vaši pomoc.

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
vyskakovací okna při odchodu ze stránky


Explanation:
Nevím bohužel, jestli to jde nějak zkrátit.


    Reference: http://www.exitpopmonetizer.com/
    Reference: http://www.ehow.com/how_2118329_rich-exit-popups.html
Blanka Salkova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zavření reklamního (vyskakovacího)okna


Explanation:
řečeno jednoduše

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2008-11-06 13:08:08 GMT)
--------------------------------------------------

pardon, plurál - vyskakovacích oken

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech

5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
(útoky na) automaticky otevíráné okno při ukončování činnosti


Explanation:
okno automaticky otevíráné při ukončování činnosti

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-11-06 12:58:56 GMT)
--------------------------------------------------

Snad dialog typu "opravdu chcete program XY ukončit"...

Pardon, samozřejmě otevírAné. :)
Případně by šlo doplnit ...dialogové okno...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-11-06 13:19:19 GMT)
--------------------------------------------------

Samozřejmě programem může být (bude) pravděpodobně prohlížeč, ale teoreticky se dle mého internetové připojení a s tím skryté hrozby může vázat i na ukončování jiné aplikace než prohlížeče (např. dialog / registace pro kompresní, hudební apod. software).

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 377

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stránky zobrazované automaticky po ukončení prohlížení původní stránky


Explanation:
navíc mohou tvořit uzavřený cyklus a bránit v opuštění serveru

Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vyskakovací okna při opuštění (webové stránky)


Explanation:
Místo "vyskakovací oka" se někdy používá "automaticky otevíraná okna"

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-11-06 12:59:40 GMT)
--------------------------------------------------

Jde o okno, které vyskočí, když odcházíte z nějaké stránky/webové služby, a obsahuj reklamu, žádost o registraci apod. - viz odkaz

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2008-11-06 13:44:34 GMT)
--------------------------------------------------

Pokud je to pro Google, pak rozhodně "vyskakovací okna při odchodu ze stránky" (právě mi to potvrdila "oficiální místa" z Googlu;-) - Google používá "vyskakovací okna", ne microsoftí "automaticky otevíraná okna" - měla byste to mít v glosáři od Googlu, pokud jde o nějaký oficiální překlad


    Reference: http://tools.devshed.com/c/a/Online-Business-Help/4-Ways-to-...
Martin Bednarski
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech