KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

MAX resolution (quiet)

Czech translation: max. rozlišení (tichý režim)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:MAX resolution (quiet)
Czech translation:max. rozlišení (tichý režim)
Entered by: Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI

01:23 Feb 15, 2012
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Digital imaging
English term or phrase: MAX resolution (quiet)
Z popisu digitálního fotoaparátu/kamery:

MAX resolution (quiet) 1280x1024

nemám tušení, co je myšleno termínem "quiet"
Petr Kedzior
Czech Republic
max. rozlišení (tichý režim)
Explanation:
Ale jen za 2. Viz diskuse.
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4max. rozlišení (diskrétní režim)
Jaroslav Suchánek
2max. rozlišení (tichý režim)
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


Discussion entries: 5





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
max resolution (quiet)
max. rozlišení (tichý režim)


Explanation:
Ale jen za 2. Viz diskuse.

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 377
Grading comment
Díky!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
max resolution (quiet)
max. rozlišení (diskrétní režim)


Explanation:
jiná možnost: toto označení používá např. firma CASIO - jedná se o režim fotografování bez blesku, bez pomocného ostřicího světla a bez doprovodných zvukových efektů - třeba pro fotografování v muzeu, apod. , takm kde fotogr. nějak omezeno, případně zakázáno.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2012-02-15 06:56:37 GMT)
--------------------------------------------------

Tím, že jsou některé funkce omezeny (především to pomocné ostřicí světlo, případně nějaké infra světlo, IMHO), je omezeno také max. rozlišení aparátu.

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 60