KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

...so that we can get you all set up

Czech translation: ...abychom vám mohli všechno nastavit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:...so that we can get you all set up
Czech translation:...abychom vám mohli všechno nastavit
Entered by: Martin König

08:57 Nov 17, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: ...so that we can get you all set up
Please take a moment to enter your credit card information so that we can get you all set up and ready to start using your new account.

díky
Ales Horak
Czech Republic
abychom vám mohli všechno nastavit a připravit tak, abyste mohli začít svůj nový účet používat
Explanation:
… a toho zdvojeného abychom/abyste bych se vůbec nebál. Já teda.
Selected response from:

Martin König
Grading comment
děkuji i ostatním
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5...abychom mohli (váš nový účet) připravit k užívání.
Jiri Lonsky
4abychom vám mohli všechno nastavit a připravit tak, abyste mohli začít svůj nový účet používat
Martin König
4... ať Vám můžeme vše přichystat
Václav Pinkava
4aby pro Váš nový účet mohla být provedena potřebná nastaveníPavlina Veresova
3abychom mohli všechno naštelovat a nachystat
Pavel Slama
4 -1...abychom pro vás mohli zřídit
Jitka Komarkova (Mgr.)
3abychom mohli vše připravit k použitíDalibor Uhlik


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
abychom vám mohli všechno nastavit a připravit tak, abyste mohli začít svůj nový účet používat


Explanation:
… a toho zdvojeného abychom/abyste bych se vůbec nebál. Já teda.

Martin König
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
děkuji i ostatním

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
...abychom pro vás mohli zřídit


Explanation:
a umožnit vám začít používat váš účet...

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Martin König: "vám začít používat váš účet" prostě ne. Pracujeme s mateřštinou.
1 hr
  -> Děkuji Vám Martine za konstruktivní kritiku!

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
abychom mohli vše připravit k použití


Explanation:
vašeho nového účtu
tedy zřídit účet a připravit k použití

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 34

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
...so that we can get you all set up and ready
abychom mohli všechno naštelovat a nachystat


Explanation:
...údaje o vaší platební kartě – potřebujeme je, abychom mohli všechno naštelovat a nachystat váš nový účet k použití.

Účelem toho žoviálního tónu je tak nějak zaobalit nepříjemný fakt, že chtějí číslo karty. Takhle bych to převedl já.

Pavel Slama
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pavel Prudký: s radostí bych někomu, kdo používá termín štelovat, sděloval číslo své kreditky
8 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aby pro Váš nový účet mohla být provedena potřebná nastavení


Explanation:
..., aby pro Váš nový účet mohla být provedena potřebná nastavení a mohli jste jej začít používat.

Pavlina Veresova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  rosim: nezdá se, že by šlo o dopis ("Váš" >>> váš)
1 day3 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
...abychom mohli (váš nový účet) připravit k užívání.


Explanation:
Nehledal bych za tím nic složitého, je to standardní obrat hovorové angličtiny. Pokud se překládá do písemné podoby, je nejvhodnější zredukovat jej tímto způsobem.

Jiri Lonsky
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
... ať Vám můžeme vše přichystat


Explanation:
"let's get you all set" a "up and ready" jsou fráze. Význam zdlouhavě je: abychom se do toho mohli pustit, připravit vám vše tak, abyste to mohl začít používat." Čili stručněji: "umožnit nám přichystat to pro vás"
Je to dle kontextu možno vyjádřit i hravým:
"umožněte nám - umožnit Vám"
"pomozte nám - pomoci Vám"

Václav Pinkava
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  rosim: nezdá se, že by šlo o dopis ("Vám" >>> vám)
19 hrs