KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

Fully Fault Tolerant Server

Czech translation: server zcela/plně odolný vůči selhání/poruchám


21:08 Nov 26, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: Fully Fault Tolerant Server
Sever se zdvojením veškerého hardwaru, na němž veškeré procesy běží dvakrát (na dvou uzlech) tak , aby byl neustále k dispozici. Použití v oblasti "mission critical application" (to je další dotaz).

Moc díky za tipy, jak tomu říkat česky (mělo by to znít oficiálně-právně, je to v jedné smlouvě)
Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Czech translation:server zcela/plně odolný vůči selhání/poruchám
Explanation:
Nebo "... chybám", jak radí MS, ale to mi zde úplně nesedí.

Případně "v maximální možné míře odolný", pokud to nemá znít poněkud nerealisticky.

www.kiv.zcu.cz/~ledvina/Prednasky-DS-2009/DS-10-Poruchy.pp
http://www.oldanygroup.cz/tiskove-zpravy/vmware-infastruktur...
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
Jakkoliv velkorysý server je krásná slovní hříčka, přece jen bylo vzhledem k charakteru textu nutno zvolit něco suchopárnějšího... Díky všem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fault-tolerantní (nebo nepřekládat)
Václav Pinkava
3 +1server zcela/plně odolný vůči selhání/poruchám
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
fully fault tolerant server
server zcela/plně odolný vůči selhání/poruchám


Explanation:
Nebo "... chybám", jak radí MS, ale to mi zde úplně nesedí.

Případně "v maximální možné míře odolný", pokud to nemá znít poněkud nerealisticky.

www.kiv.zcu.cz/~ledvina/Prednasky-DS-2009/DS-10-Poruchy.pp
http://www.oldanygroup.cz/tiskove-zpravy/vmware-infastruktur...

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 377
Grading comment
Jakkoliv velkorysý server je krásná slovní hříčka, přece jen bylo vzhledem k charakteru textu nutno zvolit něco suchopárnějšího... Díky všem.
Notes to answerer
Asker: Díky, Tomáší.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaroslava Křižková
3 hrs
  -> Díky, Jaroslavo!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fully fault tolerant server
fault-tolerantní (nebo nepřekládat)


Explanation:
Je to techický termín, nezaměnitelně stručný a výstižný.





    Reference: http://cs.wikipedia.org/wiki/Fault-tolerant_system
Václav Pinkava
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Díky!