KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

management controller

Czech translation: řadič správy


07:02 Nov 27, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: management controller
jedná controller serverový, kontext např. zde
http://www.aiotestking.com/microsoft/2013/02/which-of-the-fo...

Opět hledám nějaké oficiálnější české pojmenování (na českém internetu se tomu, zdá se, říká "management controller", ale třeba se tomu dá řikat lépe).

Moc díky za tipy
Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Czech translation:řadič správy
Explanation:
další možnost
Selected response from:

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Grading comment
Mockrát díky nejen vám, ale i ostatním přispěvatelům. Nakonec jsem většinově sáhl k této variantě (controller se v mém textu objevoval v různých kontextech a řešil jsem to různě).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4modul/jednotka serverové správy
Václav Pinkava
4řadič správy
Jaroslav Suchánek
3řízení správy
Ivo Jurasek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
řízení správy


Explanation:
například "Data Management Controller" se překládá též jako "řízení správy dat"

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2013-11-27 07:22:35 GMT)
--------------------------------------------------

takže zřejmě "řízení správy serveru" ;)

Ivo Jurasek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
Notes to answerer
Asker: Díky!


54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
řadič správy


Explanation:
další možnost

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 60
Grading comment
Mockrát díky nejen vám, ale i ostatním přispěvatelům. Nakonec jsem většinově sáhl k této variantě (controller se v mém textu objevoval v různých kontextech a řešil jsem to různě).
Notes to answerer
Asker: Moc díky,


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(server) management controller
modul/jednotka serverové správy


Explanation:
Přeložil bych takto, pokud vůbec. Není vždy radno takto technický termín přeložit - dal bych v celém znění v jednoduchých uvozovkách a do závorky nebo pod čáru význam.

Prezentace od Intelu v odkazu je výmluvná.

Jinak, controller v IT kontextu je obvykle řídící jednotka nebo řadič ale také může být použito na softwarovou funkčnost k ovládání. (Viz např zmínku v dokumentaci k Cisco CIMC)

V tomto užším kontextu jde o samotné zařízení, i podle odpovědí v testu. Je to v zásadě zařízení které splupracuje se software různých úrovní které je pro spávu vícero jednotek. (například od Microsoftu http://technet.microsoft.com/en-us/library/hh831456.aspx, nebo od Intelu http://www.intel.com/content/www/us/en/server-management/int... )





    Reference: http://www.intel.com/content/www/us/en/servers/ipmi/controll...
Václav Pinkava
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Moc díky, pane Pinkavo.