KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

processor checkpoint retry and recovery

Czech translation: ověření a obnovení úloh procesoru pomocí kotrolních bodů


00:27 Nov 28, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: processor checkpoint retry and recovery
Jeden ze způsobů opravy chyb a omezení jejich šíření (na serveru), tím druhým je "data poison indication" neboli "tagging".

Moc díky za tipy.
Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Czech translation:ověření a obnovení úloh procesoru pomocí kotrolních bodů
Explanation:
popisný překlad, dle vysvětlení viz odkaz
Selected response from:

Václav Pinkava
Czech Republic
Grading comment
Díky, nakonec jsem zvolil toto řešení! Vůbec vám, pánové, oběma děkuji za obětavou pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1opakování a zotavení pomocí kontrolních bodů procesoru
Petr Kedzior
2 +1ověření a obnovení úloh procesoru pomocí kotrolních bodů
Václav Pinkava


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
ověření a obnovení úloh procesoru pomocí kotrolních bodů


Explanation:
popisný překlad, dle vysvětlení viz odkaz


    https://www.google.com/patents/EP0348652A2?cl=en
Václav Pinkava
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Díky, nakonec jsem zvolil toto řešení! Vůbec vám, pánové, oběma děkuji za obětavou pomoc.
Notes to answerer
Asker: Mockrát díky, pánové.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Petr Kedzior: Dlouho jsem nad tím přemýšlel a po odeslání odpovědi jsem zjistil, že jste mezitím dospěl ke stejnému závěru, jen formulace se nepatrně liší...
23 mins

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
opakování a zotavení pomocí kontrolních bodů procesoru


Explanation:
"Checkpoint based protocols, which rollback all processors to their previous checkpoint when one processor crashes, obviously cannot redistribute work from the restarted processor as all processors are busy. So our protocol is unique in allowing restarts much faster than the time between the crash and the previous checkpoint."

Petr Kedzior
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 44
Notes to answerer
Asker: Díky díky díky!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Václav Pinkava: na revanš :)
8 hrs