KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

buffered DDR channels

Czech translation: kanály DDR s vyrovnávací pamětí


13:36 Nov 28, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: buffered DDR channels
podle definice jsou to "channels" (kanály) nebo porty spojující řadiče paměti (controller) s paměťovými moduly.

Moc díky za tipy
Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Czech translation:kanály DDR s vyrovnávací pamětí
Explanation:
další možnost vysvětlení paměťových kanálů

--------------------------------------------------
Note added at 8 days (2013-12-06 18:59:48 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

díky, rádo se stalo!
Selected response from:

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Grading comment
Moc díky za pomoc, nakonec jsem zvoli toto řešení. Vřelé díky i ostatním přispěvatelům.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kanály DDR s vyrovnávací pamětí
Jaroslav Suchánek
3kanály registrované DDR paměti
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
3kanály DDR paměti s přístupem přes registr
Petr Kedzior


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
buffered ddr channels
kanály DDR paměti s přístupem přes registr


Explanation:
na rozdíl od přímého přístupu (unbuffered).

http://chmiel.chytry.cz/files/ovt_epo_ps/me/cast1_12_polov_p...



--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2013-11-28 14:14:18 GMT)
--------------------------------------------------

paměť je vybavena dalším čipem - registrem. Řadič paměti není v přímém styku s operační pamětí, ale přistupuje k ní přes tento registr.

Petr Kedzior
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 44
Notes to answerer
Asker: Moc díky, Petře.


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
buffered ddr channels
kanály registrované DDR paměti


Explanation:
Viděl bych to takto.

buffered memory - http://en.wikipedia.org/wiki/Registered_memory

http://www8.hp.com/cz/cs/products/oas/product-detail.html?oi...

Případně (když píšete o modulech) "... registrovaných modulů DDR paměti / s DDR pamětí"
http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=20&t=173230

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2013-11-28 16:18:16 GMT)
--------------------------------------------------

Ano.

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 377
Notes to answerer
Asker: Díky moc, Tomáši, čili máte za to, že se buffered vztahuje k DDR a ne k "channels", jestli vás správně chápu.

Asker: Díky díky!


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
buffered ddr channels
kanály DDR s vyrovnávací pamětí


Explanation:
další možnost vysvětlení paměťových kanálů

--------------------------------------------------
Note added at 8 days (2013-12-06 18:59:48 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

díky, rádo se stalo!

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 60
Grading comment
Moc díky za pomoc, nakonec jsem zvoli toto řešení. Vřelé díky i ostatním přispěvatelům.
Notes to answerer
Asker: Moc díky, pane Suchánku.