KudoZ home » English to Czech » IT (Information Technology)

end to end bus error retry

Czech translation: opakování při chybách sběrnice dle principu konec-konec


11:09 Nov 30, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: end to end bus error retry
Odolný server musí být na propojení mezi pamětí a procesory a mezi procesory vybaven "end to end bus error retry". Není mi jasné, zda se "end-to-end" vztahuje k "retry" nebo k "bus error".

Díky za tipy
Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Czech translation:opakování při chybách sběrnice dle principu konec-konec
Explanation:
Sice bez dostatečného kontextu, ale:

end-to-end principle je zásada, že chybovost se sleduje jako porovnání mezi odesílaným na jednom konci trasy a na druhém konci přijatým, nikoliv cestou, při zaslání ECC nebo kontrolního součtu dat.

Takže end-to-end bus error je chyba zjištěna tímto způsobem.

Stručněji si to zkuste vyjádřit sám.

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2013-11-30 11:50:06 GMT)
--------------------------------------------------

konec konců, i zestručnit si to zkusím, coby opakování :) s použitím originálního znění principu

"end-to-end chyba sběrnice vyvolá opakování"
Selected response from:

Václav Pinkava
Czech Republic
Grading comment
Ještě jednou moc díky, nejen za tuhle radu, ale vůbec za pomoc s celým textem a za ochotu hádat z mých "převyprávění" vám i Tomášovi. Pěkný den.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4opakování při chybách sběrnice dle principu konec-konec
Václav Pinkava
1opakovat při chybě propojení (obou částí) pomocí sběrnice
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


Discussion entries: 3





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
opakovat při chybě propojení (obou částí) pomocí sběrnice


Explanation:
Jen nápad. Obě části = procesor a paměť.

end-to-end bus
http://ip.com/patfam/en/37962013

sběrnice
http://www.root.cz/clanky/sbernice-v-domacich-a-osobnich-poc...

End-to-end předpokládám ve smyslu "kdekoli na trase". Ale může také jít o řízení toku dat ve zdroji a cíli, ne na cestě - http://en.wikipedia.org/wiki/End-to-end_principle (byť zde v jiném kontextu). Jistá neurčitost návrhu výše myslím pokrývá všechny "end-to-end" varianty.

Tak aspoň pro inspiraci. :)

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 377
Notes to answerer
Asker: Moc díky, Tomáši.


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opakování při chybách sběrnice dle principu konec-konec


Explanation:
Sice bez dostatečného kontextu, ale:

end-to-end principle je zásada, že chybovost se sleduje jako porovnání mezi odesílaným na jednom konci trasy a na druhém konci přijatým, nikoliv cestou, při zaslání ECC nebo kontrolního součtu dat.

Takže end-to-end bus error je chyba zjištěna tímto způsobem.

Stručněji si to zkuste vyjádřit sám.

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2013-11-30 11:50:06 GMT)
--------------------------------------------------

konec konců, i zestručnit si to zkusím, coby opakování :) s použitím originálního znění principu

"end-to-end chyba sběrnice vyvolá opakování"


    Reference: http://cs.wikipedia.org/wiki/Princip_konec-konec
    Reference: http://docs.oracle.com/cd/E19065-01/servers.12k/806-3509-13/...
Václav Pinkava
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Ještě jednou moc díky, nejen za tuhle radu, ale vůbec za pomoc s celým textem a za ochotu hádat z mých "převyprávění" vám i Tomášovi. Pěkný den.
Notes to answerer
Asker: Jste velmi laskav, pane Pinkavo, čili je to "end to end" chyba :-)