KudoZ home » English to Czech » Law: Contract(s)

invoicing surplus products

Czech translation: fakturování zboží navíc


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:invoicing surplus products
Czech translation:fakturování zboží navíc
Entered by: jankaisler

06:06 Nov 17, 2013
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Vyřizování reklamací
English term or phrase: invoicing surplus products
Invoicing surplus products - the Producer shall issue an invoice without shipping the products to the Seller.

Děkuji.
pelanovo
fakturování zboží navíc
Explanation:
důvodem reklamace je skutečnost, že výrobce/dodavatel/prodávající vyfakturoval zboží (část smluveného množství), které nedodal ..
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2fakturování zboží navíc
jankaisler
3fakturování nadzásoby zboží
Václav Pinkava
3fakturování nadprodukce
Vladimir Havranek, MBA


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fakturování nadprodukce


Explanation:
..

Vladimir Havranek, MBA
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
fakturování zboží navíc


Explanation:
důvodem reklamace je skutečnost, že výrobce/dodavatel/prodávající vyfakturoval zboží (část smluveného množství), které nedodal ..

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 470
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka
29 mins
  -> Dík Ivane!

agree  Pavel Slama: Rozluštil!
5 hrs
  -> Dík!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fakturování nadzásoby zboží


Explanation:
Vycházím z popisu, že se bude fakturovat aniž by se dodalo. V tomto kontextu se bude jednat o výrobu která zůstane (dočasně) u výrobce, kupř. zboží bylo vyrobeno úsporněji v rámci dané výrobní šarže, z jedné dávky surovin a polotovarů za aktuální cenu, ale vzniklá zásoba je zatím nadbytečná pro zákazníka.
Obdobně může jít o zboží o které nebyla dostatečná poptávka, aby bylo nutno jej dodat do logistického řetězce, nicméně bylo řádně vyrobeno na zakázku.

Václav Pinkava
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 15