KudoZ home » English to Czech » Law (general)

remote issue

Czech translation: vzdálenější potomek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:remote issue
Czech translation:vzdálenější potomek
Entered by: Zuzka Benesova

16:45 Nov 24, 2008
English to Czech translations [PRO]
Law (general) / family relations
English term or phrase: remote issue
Text je ze stanov společnosti:
Any share may be transferred by a Member to the spouse, child or remote issue or parent, brother or sister of that Member or ...
Mají tedy zřejmě na mysli vnoučata, ale třeba taky (alespoň teoreticky) pra-, prapra- ...
Napadá někoho z Vás nějaké elegantní řešení? Předem díky.
Zuzka Benesova
Czech Republic
vzdálenější potomek
Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-11-25 08:35:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo, také děkuji
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
Jednoduché a výstižné. Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vzdálený příbuzný
Kateřina Suchánková
4vzdálené potomstvomherold
3 +1vzdálenější potomek
Pavel Prudký
4nepřímý dědic
Pavel Blann
3 +1další příbuzní v řadě přímé
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vzdálený příbuzný


Explanation:
napadlo mě toto jako celkem všeobecné řešení

Kateřina Suchánková
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Blanka Salkova
7 mins
  -> Díky.

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
další příbuzní v řadě přímé


Explanation:
Pro zjednodušení :) (uvést až za rodiči).

Kdyby se napsalo "příbuzní v řadě přímé a pobočné", dalo by se tím nahradit všechno mezi dvěma výskyty slova Member. :)
http://www.form.cz/f_mfin/5403_7.pdf

Netvrdím, že to odpovídá slovo od slova originálu, ale přijde mi to elegantní.

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 161

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  seraalice
13 hrs
  -> Díky, Alice!

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nepřímý dědic


Explanation:
další možnost

Pavel Blann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 88

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
vzdálenější potomek


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-11-25 08:35:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo, také děkuji

Pavel Prudký
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 139
Grading comment
Jednoduché a výstižné. Díky!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alca Ryskova: ja jsem pro to, aby tam zustal ten potomek, pribuzny muze byt i stryc, praded atp., ne?
16 mins
  -> děkuji

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vzdálené potomstvo


Explanation:
nutný plurál, viz Chromá: A-Č právnický slovník
následně nutno vyjmenovat explicitně rodiče, sourence atp., kteří nespadají do kategorie "potomstvo"

mherold
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech