Procedures of notice

Czech translation: postupy používané pro doručování (písemných) sdělení

English term or phrase:Procedures of notice
Czech translation:postupy používané pro doručování (písemných) sdělení
Entered by: Sarka Rubkova

18:40 Nov 29, 2009
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Procedures of notice
Dobrý večer,

ráda bych Vás požádala o pomoc s následujícím výrazem: prodecures of notice.

Kontext ve stanovách: The procedures of notice, time of hearing and conduct of the hearing prescribed for matters before an Ethics Hearing Panel set forth in the NAR Code Ethics and Arbitration Manual shall apply.

Mnohokrát děkuji.
EmmaH
postupy používané pro doručování (písemných) sdělení
Explanation:
jedná se o oficiální dokument, takže bych to opsala takto
Selected response from:

Sarka Rubkova
Czech Republic
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2postupy používané pro doručování (písemných) sdělení
Sarka Rubkova
5pravidla/postup oznamování
jankaisler
3postupy při vyrozumívání (oznamování)
Ivan Šimerka


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
procedures of notice
postupy při vyrozumívání (oznamování)


Explanation:
Myslím si, že je to toto

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 13

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
procedures of notice
postupy používané pro doručování (písemných) sdělení


Explanation:
jedná se o oficiální dokument, takže bych to opsala takto

Sarka Rubkova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 61
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ales Horak
8 days
  -> dík

agree  Jan Vančura: souhlas, plus bych pro jednoduchost dodal "pravidla (pro) doručování", což je termín který se běžně používá. Oznamování má obecnější charakter, zde lze předpokládat že jde o doručování, neboť je řeč o řízení, a to bývá zpravidla mezi konkrétními účastníky
55 days
  -> thx

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
procedures of notice
pravidla/postup oznamování


Explanation:
je to obvykle jedno ze závěrečných ustanovení stanov označené jednoduše "Oznamování" viz citát níže
"Závěrečná ustanovení
50
Oznamování
1) Skutečnosti stanovené obecně závaznými právními předpisy, těmito stanovami a usneseními valné hromady, zveřejňuje společnost oznámeními v Obchodním věstníku a v Hospodářských novinách, pokud zákon nebo tyto stanovy nestanoví jinak.
2) Písemnosti určené akcionářům majícím akcie na jméno doručuje společnost doporučeným dopisem na adresu sídla nebo bydliště uvedenou v seznamu akcionářů. Tito akcionáři jsou povinni neprodleně oznámit představenstvu všechny změny údajů obsažených v tomto seznamu.
3) Plnění oznamovací povinnosti v případě získání zákonem určeného podílu na hlasovacích právech se řídí čl.18 stanov."
viz link


    Reference: http://www.finesko.cz/dokumenty/STANOVY%20FINESKO%202008-04-...
jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 692