KudoZ home » English to Czech » Law (general)

cost and compensation law

Czech translation: právo náhrady nákladů (na vymáhání) a náhrady škody


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cost and compensation law
Czech translation:právo náhrady nákladů (na vymáhání) a náhrady škody
Entered by: jankaisler

13:32 Feb 22, 2012
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: cost and compensation law
Nedaří se mi najít vhodný český překlad těchto právních oblastí. Nemáte s tím nějakou zkušenost, jestli pro to vůbec něco používáme? Žádný kontext k tomu není. Děkuji
Roman Kubena
Czech Republic
právo náhrady nákladů (na vymáhání) a odškodnění
Explanation:
oblast práva, která upravuje otázky náhrady nákladů soudního vymáhání (právní zastoupení, soudní poplatky ap.) a způsob a výši odškodnění v důsledku civilních delikztů ("torts") - nebude to jediný zákon, můžou to být různé právní předpisy, precedenty a obyčejové právo (common law)

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2012-02-22 20:58:13 GMT)
--------------------------------------------------

nebo lépe: právo náhrady nákladů (na vymáhání) a náhrady škody


Selected response from:

jankaisler
Grading comment
Děkuji
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4právo náhrady nákladů (na vymáhání) a odškodnění
jankaisler
3zákon o náhradách nákladů a odškodnění
Vladimir Havranek, MBA
2zákonné předpisy o placení nákladů na úrazové pojištěnísrubkova


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zákon o náhradách nákladů a odškodnění


Explanation:
bez kontextu trochu horší

Vladimir Havranek, MBA
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
právo náhrady nákladů (na vymáhání) a odškodnění


Explanation:
oblast práva, která upravuje otázky náhrady nákladů soudního vymáhání (právní zastoupení, soudní poplatky ap.) a způsob a výši odškodnění v důsledku civilních delikztů ("torts") - nebude to jediný zákon, můžou to být různé právní předpisy, precedenty a obyčejové právo (common law)

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2012-02-22 20:58:13 GMT)
--------------------------------------------------

nebo lépe: právo náhrady nákladů (na vymáhání) a náhrady škody





    Reference: http://www.rand.org/pubs/reports/2006/R3391.pdf
jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 676
Grading comment
Děkuji

7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zákonné předpisy o placení nákladů na úrazové pojištění


Explanation:
třeba se to týká tohoto


    Reference: http://www.ehow.com
srubkova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 61