KudoZ home » English to Czech » Law (general)

non means, non merits tested legal representation

Czech translation: právní zastoupení nezávislé na majetkových poměrech a meritorní stránce / opodstatněnosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non means, non merits tested legal representation
Czech translation:právní zastoupení nezávislé na majetkových poměrech a meritorní stránce / opodstatněnosti
Entered by: Martin Repecky MA DPSI RPSI

12:09 Feb 7, 2018
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Legal representation
English term or phrase: non means, non merits tested legal representation
Jedná se o bezplatné právní zastupování ve Velké Británii (Legal Aid).
Martin Repecky MA DPSI RPSI
United Kingdom
právní zastoupení nezávislé na majetkových poměrech a meritorní stránce / opodstatněnosti
Explanation:
Dávám do placu další návrh formulace – významu snad všichni rozumíme. Uznávám, nejkratší není :(
Selected response from:

Pavel Slama
United Kingdom
Grading comment
díky Pavle
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3právní zastoupení nezávislé na majetkových poměrech a meritorní stránce / opodstatněnosti
Pavel Slama
4příjem není braný do úvahy a právní zastoupení je garantované
Michaela Bordessoule
5 -1bez prokazování příjmů a předpovědi úspěchu
Jakub Skřebský


Discussion entries: 15





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
bez prokazování příjmů a předpovědi úspěchu


Explanation:
Snad to dokážete zformulovat stručněji. Means-tested obecně (třeba i u soc. dávek) znamená nárok určený podle výše příjmu/majetku žadatele. Merits test je ověření, zda má kauza šanci na úspěch, je ve veřejném zájmu, kolik času zabere apod.

Jakub Skřebský
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michaela Bordessoule: Kombinace těchto dvou odpovědí mi nedává smysl. Případ se dostane k soudu, pokud existuje dostatečné množství důkazů na to, aby existovala nějaká šance na úspěch. Toto se děje bez ohledu na příjem oběti. Ani veřejný zájem není ,means tested'.
5 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
příjem není braný do úvahy a právní zastoupení je garantované


Explanation:
It means that the person is entitled to full legal aid.
"Non means" means that your income is not taken in to account.
@non merits" means that you do not have to convince the LAA that you have a good case.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2018-02-07 18:07:56 GMT)
--------------------------------------------------

This will apply to family cases where the local authority have taken the children in to care; criminal cases where the defendant is charged with murder.


Michaela Bordessoule
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 44

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
právní zastoupení nezávislé na majetkových poměrech a meritorní stránce / opodstatněnosti


Explanation:
Dávám do placu další návrh formulace – významu snad všichni rozumíme. Uznávám, nejkratší není :(

Pavel Slama
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 119
Grading comment
díky Pavle

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michaela Bordessoule
47 mins

agree  Jakub Skřebský
7 hrs

agree  Zuzka Benesova
9 hrs