non-solicitation and invention assignment agreement

Czech translation: dohoda o postoupení práv k duševnímu vlastnictví a zákazu konkurence (konkurenční doložka)

English term or phrase:non-solicitation and invention assignment agreement
Czech translation:dohoda o postoupení práv k duševnímu vlastnictví a zákazu konkurence (konkurenční doložka)
Entered by: jankaisler

14:12 Feb 27, 2018
English to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / non-solicitation and invention assignment agreement
English term or phrase: non-solicitation and invention assignment agreement
název přílohy ke smlouvě

non-solicitation and invention assignment agreement
Jaromír Rux
Czech Republic
dohoda o postoupení práv k duševnímu vlastnictví a zákazu konkurence (konkurenční doložka)
Explanation:

"Poskytovatel výslovně prohlašuje, že je plně oprávněn disponovat právy k duševnímu vlastnictví"

"Současně se zavázal neúčastnit se na podnikání jiné společnosti, nevykonávat činnost jako člen statutárního orgánu nebo jiného orgánu právnické osoby nebo být zaměstnancem jiné osoby, pokud by tyto osoby měly stejný nebo obdobný předmět podnikání jako žalobkyně, a to bez souhlasu žalobkyně po dobu jednoho roku po ukončení smlouvy."

"konkurenční doložka" může zahrnovat i zákaz odvádění/odlákání zákazníků zaměstnavatele ke konkurenci

§§ 2518, 2975 NOZ
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dohoda o postoupení práv k duševnímu vlastnictví a zákazu konkurence (konkurenční doložka)
jankaisler
3zákaz akvizice a dohoda o postoupení (práv k) vynálezu
Petr Kedzior


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zákaz akvizice a dohoda o postoupení (práv k) vynálezu


Explanation:
bez kontextu asi takto nějak

Petr Kedzior
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 175
Notes to answerer
Asker: díky za pomoc


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dohoda o postoupení práv k duševnímu vlastnictví a zákazu konkurence (konkurenční doložka)


Explanation:

"Poskytovatel výslovně prohlašuje, že je plně oprávněn disponovat právy k duševnímu vlastnictví"

"Současně se zavázal neúčastnit se na podnikání jiné společnosti, nevykonávat činnost jako člen statutárního orgánu nebo jiného orgánu právnické osoby nebo být zaměstnancem jiné osoby, pokud by tyto osoby měly stejný nebo obdobný předmět podnikání jako žalobkyně, a to bez souhlasu žalobkyně po dobu jednoho roku po ukončení smlouvy."

"konkurenční doložka" může zahrnovat i zákaz odvádění/odlákání zákazníků zaměstnavatele ke konkurenci

§§ 2518, 2975 NOZ


    https://www.prf.cuni.cz/res/dwe-files/1404053020.pdf
    Reference: http://www.profipravo.cz/index.php?page=article&id_category=...
jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 692
Grading comment
díky
Notes to answerer
Asker: díky za pomoc