KudoZ home » English to Czech » Management

material master

Czech translation: kmenový soubor materiálu (SAP)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:material master
Czech translation:kmenový soubor materiálu (SAP)
Entered by: Jiri Farkac

12:51 Dec 11, 2010
English to Czech translations [PRO]
Management / SAP - řízení výroby
English term or phrase: material master
Je to položka v řídícím systému. Jde o plánování materiálových požadavků.
Pavel Res
kmenový soubor materiálu
Explanation:
Je to přímo z databáze SAP systému STS, takže tutovka.
Selected response from:

Jiri Farkac
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1kmenový soubor materiálu
Jiri Farkac
4matriční data materiálu
Ales Horak


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
matriční data materiálu


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 11 min (2010-12-11 13:03:02 GMT)
--------------------------------------------------

4.7.2.1 Matriční data
Material Master
Matriční data materiálu v systému SAP jsou rozdělena do různých aplikací. Tyto
aplikace pak mohou být spravovány centrálně nebo každou jednotkou zvlášť. V LSG,
material master je sestavován centrálně. K tomuto účelu probíhá další projekt
na centralizaci těchto dat, pro každý region je nutné začlenit speciality a určité adaptace.
Velkým problémem v určení všech charakteristik materiálu je konverze jednotek

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:6-YiFo_...

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 64

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kmenový soubor materiálu


Explanation:
Je to přímo z databáze SAP systému STS, takže tutovka.

Jiri Farkac
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hynek Palatin
4 hrs
  -> Děkuji.