KudoZ home » English to Czech » Management

dummy component

Czech translation: maketa, maketová komponenta


11:27 Dec 16, 2010
English to Czech translations [PRO]
Management / SAP - řízení výroby
English term or phrase: dummy component
This task can only be executed by a supervisor (special authorization rights required for overruling BOM instructions which define only one dummy component for the scrap order).
Pavel Res
Czech translation:maketa, maketová komponenta
Explanation:
Je to komponenta, určená pro montáž nebo zkoušky, kdy nahrazuje skutečnou součást jen pro zkoušené charakteristiky. U energetických reaktorů se používá "dummy reactor core" = "maketa aktivní zóny" pro hydraulické zkoušky. Tato komponenta nahrazuje "ostrou" aktivní zónu hlavně z hlediska hydraulických odporů pro proplachy a testy.
Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5maketa, maketová komponentaIvan Šimerka
3 +1fiktivní součást
Ales Horak


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
fiktivní součást


Explanation:
x

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petr jaeger: jestli to je v souvislosti se SAPem, tak spis tahle verze
1 hr
  -> díky

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
maketa, maketová komponenta


Explanation:
Je to komponenta, určená pro montáž nebo zkoušky, kdy nahrazuje skutečnou součást jen pro zkoušené charakteristiky. U energetických reaktorů se používá "dummy reactor core" = "maketa aktivní zóny" pro hydraulické zkoušky. Tato komponenta nahrazuje "ostrou" aktivní zónu hlavně z hlediska hydraulických odporů pro proplachy a testy.

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 14