KudoZ home » English to Czech » Management

Blueprint feedback logistics

Czech translation: návrh/plán zpětné vazby k logistice


09:03 Dec 21, 2010
English to Czech translations [PRO]
Management / SAP - řízení výroby
English term or phrase: Blueprint feedback logistics
Jde o kapitolu v dokumentu Blueprint Workshop, která se zabývá logistikou zásob pro výrobu.
Děkuji.
Pavel Res
Czech translation:návrh/plán zpětné vazby k logistice
Explanation:
zřejmě to není úplně korektní angličtina
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3firma blue print dala zpětnou vazbu logistice
breadfly
3schématická logistika se zpětnou vazbouDalibor Uhlik
3návrh/plán zpětné vazby k logistice
Ales Horak


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
blueprint feedback logistics
návrh/plán zpětné vazby k logistice


Explanation:
zřejmě to není úplně korektní angličtina

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 64

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
blueprint feedback logistics
schématická logistika se zpětnou vazbou


Explanation:
návrh bez kontextu, blueprint může být i firma, kterou byste zatajil, schématický lze nahradit také za systémový, systematický, metodický apod., vše záleží na obsahu textu za titulkem

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 40

2 days 10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
blueprint feedback logistics
firma blue print dala zpětnou vazbu logistice


Explanation:
www.blueprint-global.com.au/

breadfly
Native speaker of: Native in CzechCzech