KudoZ home » English to Czech » Marketing / Market Research

to think outside the box by rethinking the box itself

Czech translation: překonat zaběhnuté (způsoby) myšlení novým přístupem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to think outside the box by rethinking the box itself
Czech translation:překonat zaběhnuté (způsoby) myšlení novým přístupem
Entered by: Ales Horak

09:20 Dec 29, 2010
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: to think outside the box by rethinking the box itself
A supplier thinks outside the box by rethinking the box itself.

think outside the box chápu jako nějaké kreativní, inovativní myšlení, ale jak to spojit, když box je vlastně abstraktní...

díky za pomoc
Ales Horak
Czech Republic
překonat zaběhnuté (způsoby) myšlení novým přístupem
Explanation:
překonat zaběhnuté (způsoby) myšlení zcela novým přístupem/pohledem na ně
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
zaběhnuté způsoby myšlení je velmi hezká formulace, proto jsem vybral toto, děkuji i ostatním, bylo těžké rozhodovat
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Zavedený rámec
Marketa Schutova
3 +1překonat zaběhnuté (způsoby) myšlení novým přístupem
jankaisler
3přístup dodavatele byl neotřelý, založený na zcela nových základechDalibor Uhlik
3smýšlet kreativně na základě přehodnocení základní myšlenky samotné
Zbynek Taborsky


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
překonat zaběhnuté (způsoby) myšlení novým přístupem


Explanation:
překonat zaběhnuté (způsoby) myšlení zcela novým přístupem/pohledem na ně

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 23
Grading comment
zaběhnuté způsoby myšlení je velmi hezká formulace, proto jsem vybral toto, děkuji i ostatním, bylo těžké rozhodovat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  seraalice
4 hrs
  -> Dík Alice!

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
smýšlet kreativně na základě přehodnocení základní myšlenky samotné


Explanation:
Co takhle?

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2010-12-29 09:30:06 GMT)
--------------------------------------------------

nebo... smýšlet kreativně přehodnocením základní myšlenky samotné...

Zbynek Taborsky
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 8

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Zavedený rámec


Explanation:
Za "box" bych použila "zavedený rámec"
(myslet kreativně přehodnocením zavedeného rámce), ale pokud se v kontextu jedná o konkrétní myšlenku, tak bych souhlasila se Zbyňkem.

Ta hříčka by se tam mohla udržet asi jen takto: Být kreativní a přemýšlet mimo zavedený rámec tak, že přehodnotíme samotný rámec.


Marketa Schutova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  srubkova: to se mi líbí
3 mins
  -> Šárko, děkuju.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
přístup dodavatele byl neotřelý, založený na zcela nových základech


Explanation:
think jako přístup....další možnost... za neotřelý můžeš dosadit libovolné slovo spojené s novým myšlením...

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 48