KudoZ home » English to Czech » Marketing / Market Research

to make a huge difference to one´s success

Czech translation: rozhodujícím způsobem ovlivnit něčí úspěch


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to make a huge difference to one´s success
Czech translation:rozhodujícím způsobem ovlivnit něčí úspěch
Entered by: Ales Horak

14:46 Dec 31, 2010
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: to make a huge difference to one´s success
The results make a huge difference to our success – saving millions each year

Vím, je to spíše triviální dotaz, ale to "make difference" jsem překládal už asi pěti způsoby a zajímalo by mne, na čem se většina shodne jako na nejlepším (a pro tento kontext)
Ales Horak
Czech Republic
rozhodujícím způsobem ovlivnit něčí úspěch
Explanation:
obecný návrh s infinitivem dle dotazu, ale platí to i konkrétně na tento kontext

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2010-12-31 15:16:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.co.uk/#sclient=psy&hl=cs&rlz=1R2SKPB_en&q=...
http://www.google.co.uk/#sclient=psy&hl=cs&rlz=1R2SKPB_en&q=...
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
použil jsem toto, díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2rozhodujícím způsobem ovlivnit něčí úspěch
Pavel Prudký
3 +1mají pro náš úspěch ohromný významDalibor Uhlik


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mají pro náš úspěch ohromný význam


Explanation:
vím, že to není doslova, ale něco jako "tyto výsledky dodávají našemu úspěchu zcela odlišný charakter" mi nezní, i když tobě možná jo...

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda
7 mins
  -> díky, myslel jsem tím, že každý máme nastavené uši jinak a alternativní překlad lze použít taky jak to podruhé čtu...

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rozhodujícím způsobem ovlivnit něčí úspěch


Explanation:
obecný návrh s infinitivem dle dotazu, ale platí to i konkrétně na tento kontext

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2010-12-31 15:16:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.co.uk/#sclient=psy&hl=cs&rlz=1R2SKPB_en&q=...
http://www.google.co.uk/#sclient=psy&hl=cs&rlz=1R2SKPB_en&q=...


Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 64
Grading comment
použil jsem toto, díky

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Skřebský
8 mins
  -> děkuji a na zdraví!

agree  Ivan Šimerka
53 mins
  -> děkuji a na zdraví!