KudoZ home » English to Czech » Marketing / Market Research

no action is too small to have a big impact

Czech translation: i zdánlivě nepatrné činy můžou mít dalekosáhlé následky


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:no action is too small to have a big impact
Czech translation:i zdánlivě nepatrné činy můžou mít dalekosáhlé následky
Entered by: Ales Horak

14:55 Dec 31, 2010
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: no action is too small to have a big impact
Here are a some ways that show how no action is too small to have a big impact.
Ales Horak
Czech Republic
i (zdánlivě) nepatrné činy můžou mít významné/dalekosáhlé následky
Explanation:
i (zdánlivě) bezvýznamné/nepatrné činy/skutky/jednání můžou mít závažné následky
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
díky, naprosto zapadá do kontextu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2i (zdánlivě) nepatrné činy můžou mít významné/dalekosáhlé následky
jankaisler
3 +1neexistuje opatření, které by nemělo žádný efektDalibor Uhlik
4žádná akce je příliš malá na to, aby měla velký diopadIvan Šimerka
3i malá věc může změnit celý svět
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
neexistuje opatření, které by nemělo žádný efekt


Explanation:
trochu bych to otočil
uveďme si několik příkladů, které dokazují, že neexistuje....
připomnělo mi to "nejsme přece tak bohatí, abychom si museli kupovat levné věci" :)

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda
0 min
  -> díky

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
i (zdánlivě) nepatrné činy můžou mít významné/dalekosáhlé následky


Explanation:
i (zdánlivě) bezvýznamné/nepatrné činy/skutky/jednání můžou mít závažné následky

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 23
Grading comment
díky, naprosto zapadá do kontextu

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arol
22 hrs
  -> Dík!

agree  seraalice
1 day 3 hrs
  -> Dík Alice!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
žádná akce je příliš malá na to, aby měla velký diopad


Explanation:
* doslovně, ale liší se to zásadně od ostatních dosavadních odpovědí

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2010-12-31 16:03:25 GMT)
--------------------------------------------------

chtělo by to lepší překlad pro "no action"

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
i malá věc může změnit celý svět


Explanation:


Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 70