KudoZ home » English to Czech » Marketing / Market Research

Making our money work harder

Czech translation: přimět naše peníze více vydělávat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Making our money work harder
Czech translation:přimět naše peníze více vydělávat
Entered by: Ales Horak

16:01 Dec 31, 2010
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: Making our money work harder
Dotaz, který je zároveň přáním do nového roku!
Ales Horak
Czech Republic
přimět naše peníze více vydělávat
Explanation:
Nebo volněji
nechť naše peníze vydělávají ještě více
aby naše peníze vydělávaly ještě více
(záleží na kontextu)
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
díky všem, nejen pro převahu souhlasů volím toto
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3přimět naše peníze více vydělávat
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
3 +1přimět naše peníze, aby tvrději pracovaly (za, pro nás)Ivan Šimerka
3ať peníze dělají peníze
Jaromír Rux
3lépe zúročit naše penízeDalibor Uhlik
3nechat naše peníze pracovat efektivněji
jankaisler
3snažit se, aby (naše) peníze nezahálely
Pavel Prudký


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
making our money work harder
přimět naše peníze, aby tvrději pracovaly (za, pro nás)


Explanation:
*

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler
11 mins
  -> Díky, Honzo a na zdraví!!

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
making our money work harder
přimět naše peníze více vydělávat


Explanation:
Nebo volněji
nechť naše peníze vydělávají ještě více
aby naše peníze vydělávaly ještě více
(záleží na kontextu)

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 70
Grading comment
díky všem, nejen pro převahu souhlasů volím toto

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler
3 mins
  -> Děkuji, Jane!

agree  Jakub Skřebský
19 mins
  -> Děkuji, Jakube!

agree  Jana Kinská
4 days
  -> Díky, Jano!

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
making our money work harder
nechat naše peníze pracovat efektivněji


Explanation:
trochu měkčí formulace a jde o výsledek - efektivněji než na kontě a bez dřiny překládání ...

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 23

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
making our money work harder
snažit se, aby (naše) peníze nezahálely


Explanation:
taky možnost

Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 64

2 days 12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
making our money work harder
lépe zúročit naše peníze


Explanation:
lépe zhodnotit peníze, většinou ve spojení "ne více pracovat"...

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 48

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
making our money work harder
ať peníze dělají peníze


Explanation:
chtělo by to kontext

Jaromír Rux
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8