KudoZ home » English to Czech » Marketing / Market Research

unleash the entrepreneurial energies

Czech translation: dokážeme rozvinout podnikatelský potenciál (našich partnerů)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:unleash the entrepreneurial energies
Czech translation:dokážeme rozvinout podnikatelský potenciál (našich partnerů)
Entered by: Pavlina Veresova

09:22 Nov 21, 2013
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / Marketing
English term or phrase: unleash the entrepreneurial energies
We unleash the entrepreneurial energies of our partners.

Opět bych potřebovala nějaký nedoslovný překlad. Děkuji
Pavlina Veresova
Czech Republic
dokážeme rozvinout podnikatelský potenciál (našich partnerů)
Explanation:
...
Selected response from:

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Grading comment
Děkuji, Jitko! Váš návrh se mi líbil nejvíce.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2dokážeme rozvinout podnikatelský potenciál (našich partnerů)
Jitka Komarkova (Mgr.)
4 +1popustíme uzdu podnikavosti
Lucie Navratova
4přetínáme pouta svázané podnikavosti
Václav Pinkava
4podněcujeme podnikatelský elán (našich partnerů)
Jiri Lonsky
3rozvazujeme křídla podnikatelskému elánu
rosim


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
dokážeme rozvinout podnikatelský potenciál (našich partnerů)


Explanation:
...

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 9
Grading comment
Děkuji, Jitko! Váš návrh se mi líbil nejvíce.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ondřej Píša: to je velmi pěkné :-)
42 mins
  -> Děkuji Vám, Ondřeji!

agree  Hana Rutova: hezké!
1 hr
  -> Děkuji Vám, Hano!

neutral  Václav Pinkava: nechci přímo nesouhlasit, ale význam to mění, soudím.
1 hr
  -> Děkuji Vám, pane Pinkavo!

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
popustíme uzdu podnikavosti


Explanation:
co třeba takto?

Lucie Navratova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Václav Pinkava: trochu krotké, ale moc hezké :)
1 hr
  -> Děkuji Vám, Václave!

agree  Jiri Lonsky: Proč krotké?
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozvazujeme křídla podnikatelskému elánu


Explanation:
...

rosim
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Václav Pinkava: Líbí se mi sice nejvíc, ale tvořivostí to přebíjí originál :)
56 mins
  -> děkuji, ale komentáře ke konkurenčním návrhů se mně osobně nejeví být etickou výspou

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
přetínáme pouta svázané podnikavosti


Explanation:
Toto tvrzení klienta by se dalo parafrázovat všelijak, ale jimi zvolená formulace zdůrazňuje schopnost a možnost tohoto subjektu
odblokovat, uvolnit, odvázat, vyprostit, vysvobodit a pustit ven podnikavou energii partnerů, která už v nich je, jen se dosud nemohla projevit, kvůli brzdícím okolnostem.

To unleash se používá v kontextu loveckých psů, vypuštěných ze řetězu.

(Usuzoval bych, že jde třeba o financování podnikavců, spíše než nějaký "koučink".)




    Reference: http://www.merriam-webster.com/dictionary/unleash
Václav Pinkava
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podněcujeme podnikatelský elán (našich partnerů)


Explanation:
Moje troška do mlýna...

Jiri Lonsky
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16