KudoZ home » English to Czech » Marketing / Market Research

Customer impact

Czech translation: vliv zákazníka

12:52 Dec 8, 2016
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: Customer impact
Bez kontextu. Našla jsme pouze tento odkaz, ale nenapadá mě k němu nějaký komplexní výraz:

http://www.pwc.com/gx/en/services/advisory/consulting/custom...
Dana Šimíčková
Czech Republic
Czech translation:vliv zákazníka
Explanation:
Budeme-li sázet na to, že odkaz je relevantní, což se mi zdá věrohodné, dala bych jednoduše "vliv zákazníka". Myslím, že je tím řečeno vše.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2016-12-08 13:15:08 GMT)
--------------------------------------------------

případně, vliv zákazníka na formulaci (jakékoliv) strategie :)
dle celkového kontextu překládaného materiálu

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2016-12-08 13:20:45 GMT)
--------------------------------------------------

a ještě jedna poznámka: jednotné číslo dávám záměrně (označení třídy jevů)
Selected response from:

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dopad na zákazníka
Michal Pokorny
4vliv zákazníka
Jitka Komarkova (Mgr.)
3vliv na zákazníka
Petr Moczek


Discussion entries: 3





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vliv zákazníka


Explanation:
Budeme-li sázet na to, že odkaz je relevantní, což se mi zdá věrohodné, dala bych jednoduše "vliv zákazníka". Myslím, že je tím řečeno vše.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2016-12-08 13:15:08 GMT)
--------------------------------------------------

případně, vliv zákazníka na formulaci (jakékoliv) strategie :)
dle celkového kontextu překládaného materiálu

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2016-12-08 13:20:45 GMT)
--------------------------------------------------

a ještě jedna poznámka: jednotné číslo dávám záměrně (označení třídy jevů)

Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 9

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
customer impact
vliv na zákazníka


Explanation:
Bez kontextu je to těžké, ale je možný také výklad z prostředí B2B - obchodního vztahu mezi firmami, kdy má jedna firma na druhou díky obchodní spolupráci pozitivní vliv.

http://www.gallup.com/businessjournal/153233/creating-impact...
Gallup defines customer impact as providing a meaningful change in a customer's business (or business processes) that significantly improves the customer's bottom line. It means helping a customer be more successful by doing business with your company than it could be by doing business with any other organization.

Petr Moczek
Czech Republic
Meets criteria
Native speaker of: Native in CzechCzech

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
customer impact
dopad na zákazníka


Explanation:
.

Michal Pokorny
United States
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Josef Pomikalek
4 hrs

neutral  Pavel Prudký: není to kapku drsné?
5 hrs

agree  Jiri Lonsky: O nic "drsnější" než zdrojový text...
8 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Radim Cernej