KudoZ home » English to Czech » Mechanics / Mech Engineering

self priming

Czech translation: samonasávací


19:21 Nov 6, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / hydraulics, oils, lubricants
English term or phrase: self priming
Katalog hydraulických ventilů a hydraulických kapalin. Pro kontext následující jediná věta:

Therefore the max. input speeds for self priming pumps are to be reduced by 20%.
Marek Obdrzalek
Czech Republic
Czech translation:samonasávací
Explanation:
Tedy v kontextu "samonasávací čerpadla"

Dvoujazyčný příklad:
http://www.swimmingpool-europe.com/shop/soubory/Eurostar_let...
http://www.infinitypfp.cz/?download=infinity_filtrations_uni...
Apod.

Varianta s hydraulikou
http://remont-cerpadla-s-r-o-cerpadla.takeit.cz/plurijet-80-...

Další ukázky včetně ventilů a kapalin viz
http://www.google.cz/search?num=100&hl=cs&rlz=1T4GGLJ_csCZ28...
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2samonasávací
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
3automatické předplnění
Pavel Prudký


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
automatické předplnění


Explanation:
Aby nedošlo k zavzdušnění čerpadla při spuštění, většinou se předplňují ručně. U těchto to tak není. K překvapení jsem nenašel odkaz na webu. Možná se tedy pletu.

Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 677

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
self priming
samonasávací


Explanation:
Tedy v kontextu "samonasávací čerpadla"

Dvoujazyčný příklad:
http://www.swimmingpool-europe.com/shop/soubory/Eurostar_let...
http://www.infinitypfp.cz/?download=infinity_filtrations_uni...
Apod.

Varianta s hydraulikou
http://remont-cerpadla-s-r-o-cerpadla.takeit.cz/plurijet-80-...

Další ukázky včetně ventilů a kapalin viz
http://www.google.cz/search?num=100&hl=cs&rlz=1T4GGLJ_csCZ28...

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 55
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Prudký: Hezké, to bude asi ono, platit to může nejen pro hydrodynamická čerpadla (nízký tlak, velký průtok, médiem je voda), ale i hydrogenerátory (vysoký tlak, malý průtok, médiem je olej).
3 hrs
  -> Díky, Pavle!

agree  Ales Horak
396 days
  -> Díky, tak uvidíme, jestli systém zareaguje i po roce. :)