KudoZ home » English to Czech » Mechanics / Mech Engineering

Doomed Nut

Czech translation: uzavřená matice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:domed Nut
Czech translation:uzavřená matice
Entered by: Pavel Prudký

21:06 Dec 10, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / spare parts, etc.
English term or phrase: Doomed Nut
Couplings for Hose -Doomed Nut for Hose-

Je to taková šestihranná zavřená matice s půlkulovou hlavou.... jako klobouček s šestihrannou obrubou: )) , obrázek mám, ale nevím, jak to říct česky...prosím, máte s tím někdo zkušenost?
alpia
Czech Republic
uzavřená matice
Explanation:
viz hlavně 2. odkaz

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2010-12-15 08:27:07 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo, také děkuji
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
díky, v referencích to přesně sedlo, použila jsem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kloboučková matice
jankaisler
4uzavřená matice
Pavel Prudký


Discussion entries: 2





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
doomed nut
kloboučková matice


Explanation:
domed nut

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2010-12-11 06:46:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.sroubysoukup.cz/matice/din-1587-matice-kloboukova...

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2010-12-11 06:48:09 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.agolf.cz/tubelock-klobouckova-matice-vlajkovym-ty...

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 373
Notes to answerer
Asker: díky!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka
26 mins
  -> Dík Ivane!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
doomed nut
uzavřená matice


Explanation:
viz hlavně 2. odkaz

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2010-12-15 08:27:07 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

rádo se stalo, také děkuji


    Reference: http://www.google.co.uk/#hl=cs&expIds=17259,17291,27213,2806...
    Reference: http://www.google.co.uk/search?um=1&hl=cs&rlz=1R2SKPB_en&biw...
Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 693
Grading comment
díky, v referencích to přesně sedlo, použila jsem.
Notes to answerer
Asker: děkuji!

Asker: perfektní odkazy, díky! velice se hodí.