KudoZ home » English to Czech » Mechanics / Mech Engineering

Safety redundancy controller system

Czech translation: systém řízení se zdvojenými klíčovými prvky


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Safety redundancy controller system
Czech translation:systém řízení se zdvojenými klíčovými prvky
Entered by: Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI

22:24 Dec 14, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Safety redundancy controller system
Ještě jednou k paleťáčku... :)

Safety redundancy controller system

Safe controller – redundant safety thanks to twin processors

All safety-related control signals – such as those for traction and lifting – are transmitted twice by the twin processors in the controller ensuring safe, reliable operation. All electronic circuit boards are housed in ultra-stable
aluminium housings.

Protected electrical components and redundant controller systems ensure reliability and offer versatility and adaptability to meet the widest range of customer requirements.


Redundant safety bych chápal jako zdvojené zabezpečení (vzhledem ke zdvojenému přenosu).
SRCS - řídicí systém se zdvojeným zabezpečením? Dvojitě zabezpečený?
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
systém řízení s redundantní zálohou
Explanation:
Obávám se, že se to asi bohužel používá takto. Samozřejmě to může být špatnými překlady, ale...
Řekl bych "systém řízení" a ne "řídící systém".
Možná by se dalo jít i na " bezpečnostní zálohu", ať to nezní tak hrozně...
Selected response from:

Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Grading comment
Díky, první část mi pomohla, zbytek jsem přeložil "se zdvojenými klíčovými prvky". (S ohledem na kontext jsem nemusel "safety" překládat doslovně.)
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zálohovací systém pro zabezpečení
Ales Horak
3systém řízení s redundantní zálohouZdeněk Hartmann


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
safety redundancy controller system
systém řízení s redundantní zálohou


Explanation:
Obávám se, že se to asi bohužel používá takto. Samozřejmě to může být špatnými překlady, ale...
Řekl bych "systém řízení" a ne "řídící systém".
Možná by se dalo jít i na " bezpečnostní zálohu", ať to nezní tak hrozně...


    Reference: http://www1.siemens.cz/ad/current/index.php?ctxnh=520f5ed1b2...
    Reference: http://www.taurid.cz/cz/safe-automation.php
Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 9
Grading comment
Díky, první část mi pomohla, zbytek jsem přeložil "se zdvojenými klíčovými prvky". (S ohledem na kontext jsem nemusel "safety" překládat doslovně.)

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
safety redundancy controller system
zálohovací systém pro zabezpečení


Explanation:
redundant controller system jsem vygoogloval jako zálohovací systém, někde redundant controller také jako řadič zálohování

http://www.google.cz/search?hl=cs&lr=lang_cs&as_qdr=all&tbs=...

--------------------------------------------------
Note added at 11 h (2010-12-15 09:41:26 GMT)
--------------------------------------------------

A proč by IT nemohlo souviset s paleťákem? :-) To ten paleťák je model z doby "Marky Terky"?

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 210
Notes to answerer
Asker: Jo, ale já potřebuju řešení/terminologii mimo oblast IT. :) Ten paleťák nezálohuje žádná data.