pocket table

Czech translation: tabulka přihrádka

English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: pocket table
Jedna položka v seznamu chyb obráběcího a vrtacího stroje. Zádný jiný kontext není
Sarka Rubkova
Czech Republic
Czech translation:tabulka přihrádka
Explanation:
Toto je celkem špek, bych řekl... pokud to má být nějaká chyba stroje, mohla by se týkat přihrádky na obráběcí nástroj určený k výměně
Viz např. zde http://jdem.cz/d7xny9
(zde jen hádám z koule)

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2018-06-05 12:18:45 GMT)
--------------------------------------------------

Děkuji za dodatek, je zřejmé, že aktualizuje se spíše tabulka než stůl, takže to pomohlo.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-06-05 14:28:14 GMT)
--------------------------------------------------

Případně s velkým písmenem - tabulka Přihrádka nebo tabulka „Pocket“ (Přihrádka), pokud to je opravdu název tabulky nebo UI term
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zásobník nástrojů
Ivan Šimerka
1tabulka přihrádka
Pavel Prudký


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
tabulka přihrádka


Explanation:
Toto je celkem špek, bych řekl... pokud to má být nějaká chyba stroje, mohla by se týkat přihrádky na obráběcí nástroj určený k výměně
Viz např. zde http://jdem.cz/d7xny9
(zde jen hádám z koule)

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2018-06-05 12:18:45 GMT)
--------------------------------------------------

Děkuji za dodatek, je zřejmé, že aktualizuje se spíše tabulka než stůl, takže to pomohlo.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-06-05 14:28:14 GMT)
--------------------------------------------------

Případně s velkým písmenem - tabulka Přihrádka nebo tabulka „Pocket“ (Přihrádka), pokud to je opravdu název tabulky nebo UI term

Pavel Prudký
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 705

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zásobník nástrojů


Explanation:
celý výraz "pocket tool table"

pocket - místo pro nástroj v zásobníku




    https://www.youtube.com/watch?v=72MtOIwjMHg
Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 158