KudoZ home » English to Czech » Medical: Cardiology

physio isolation

Czech translation: fyzioizolace


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:physio isolation
Czech translation:fyzioizolace
Entered by: Hynek Palatin

17:03 Aug 6, 2004
English to Czech translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / cardiograph
English term or phrase: physio isolation
ECG physio isolation is type CF, defibrillator proof.
Hynek Palatin
Czech Republic
fyzioizolace
Explanation:
Souhlasím s výkladem jcimmera, ovšem ponechala bych (po konzultaci s několika lékaři) termín fyzioizolace, vzhledem k tomu, že "fyzio" se běžně používá v odborné terminologii a nelze jej nahradit slovem "fyzický"
Selected response from:

maat ka re
Czech Republic
Grading comment
Díky za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1fyzioizolace
maat ka re
4fyzická izolace
fcimmer
3 -1izolace
Jaroslav Tomiczek


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
izolace


Explanation:
tady asi jen izolace.
tu fyziku bych tam netahal.

Jaroslav Tomiczek
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  maat ka re: Co to má společného s fyzikou? Bude lepší, pane kolego, když zůstanete u těch oborů, kterým rozumíte a nebudete mystifikovat ostatní překladatele.
1 day23 hrs
  -> děkuji za upozornění, vaši radu přijímám

1 day17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fyzická izolace


Explanation:
Pro odlišení od ostatních typů izolací bych ponechal úplný překlad. Podle klasifikace lékařských přístrojů (VDE 0750/IEC 60 601-1) znamená klasifikace CF, že části přístroje, které jsou ve fyzickém/tělesném kontaktu s pacientem (applied parts/Anwendungsteile) mohou mít přímé vodivé spojení se srdcem. Přístroj musí pak mít odpovídající elektrické provedení (kontaktní části jsou izolované/oddělené od země...).

fcimmer
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

2 days11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fyzioizolace


Explanation:
Souhlasím s výkladem jcimmera, ovšem ponechala bych (po konzultaci s několika lékaři) termín fyzioizolace, vzhledem k tomu, že "fyzio" se běžně používá v odborné terminologii a nelze jej nahradit slovem "fyzický"

maat ka re
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12
Grading comment
Díky za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Chmelarova: phisio- fyzio-logia and not physic -fyzicky .....
6 hrs