KudoZ home » English to Czech » Medical

Patient Calendar Boxes

Czech translation: kalendářové lékové krabičky pro pacitenty


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Patient Calendar Boxes
Czech translation:kalendářové lékové krabičky pro pacitenty
Entered by: Radovan Pletka

00:01 Dec 12, 2003
English to Czech translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Patient Calendar Boxes
patches are supplied in Patient Calendar Boxes
Elenacb
United Kingdom
kalendářové lékové krabičky pro pacitenty
Explanation:
K tomu kalendářové bych dal hvezdicku a dole na strance bych dal vysvetleni prekladatele - viz clanek
http://www.findarticles.com/cf_dls/m3225/10_66/94346775/p1/a...

Taky bych zavolalal nejakemu dobremu doktorovi, nejlepe gerontologovi a zkonzultoval s nim terminologii a taky bych stravil 5 minut searchem na Google
Selected response from:

Radovan Pletka
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Context, context, context
Martin Janda
4kalendářové lékové krabičky pro pacitentyRadovan Pletka


Discussion entries: 1





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Context, context, context


Explanation:
If you really want us to help, consider telling us more than a fragment of a sentence...


Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 1220

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Hynek Palatin: Představuju si to jako krabičku, ze které pacient(ka) pozná, kdy si má nalepit další náplast. Nebo to může být jen označení tvaru krabičky, viz "calendar box" na Google + Google Images. Ale navrhnout překlad si netroufám.
51 mins

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kalendářové lékové krabičky pro pacitenty


Explanation:
K tomu kalendářové bych dal hvezdicku a dole na strance bych dal vysvetleni prekladatele - viz clanek
http://www.findarticles.com/cf_dls/m3225/10_66/94346775/p1/a...

Taky bych zavolalal nejakemu dobremu doktorovi, nejlepe gerontologovi a zkonzultoval s nim terminologii a taky bych stravil 5 minut searchem na Google


    Reference: http://www.findarticles.com/cf_dls/m3225/10_66/94346775/p1/a...
Radovan Pletka
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 299