KudoZ home » English to Czech » Medical (general)

control wiring

Czech translation: ovládací vedení


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:control wiring
Czech translation:ovládací vedení

05:54 Nov 8, 2013
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2013-11-11 10:55:56 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical (general) / klimatizace (ale i jiné)
English term or phrase: control wiring
Nějak jsem se zasekl a jsem zmatený. Myslím, že bych si měl vystačit s "vedením" nebo "kabeláží", ale v některých případech mi to slovo "control" přijde významné.

Je to ke klimatizaci, takže je spousta kontextu; zdrojový text ovšem do angličtiny zřejmě překládal nějaký Číman, protože je to místy nesmírně nesrozumitelné.
Například: Do not connect 220-240 V power to the terminal blocks (, , , ) for control wiring.
Nebo samé vedení je zde: Run the refrigerant piping line and control wiring line in the same line
Martin König
ovládací vedení
Explanation:
nesnaží se odlišit silové (napájecí) a ovládací (z řídicí jednotky) vedení?

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2013-11-08 06:09:19 GMT)
--------------------------------------------------

Do not connect 220-240 V power to the terminal blocks (, , , ) for control wiring.
Myslím, že zejména tato věta to napovídá:
Nepřipojujte silové vedení na svorkovnici řídicího/ovládacího vedení.
Selected response from:

Radim Rozumek
Czech Republic
Grading comment
Děkuji a ještě jednou děkuji oběma!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kabeláž ovládáníIvan Šimerka
1 +1ovládací vedení
Radim Rozumek


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
ovládací vedení


Explanation:
nesnaží se odlišit silové (napájecí) a ovládací (z řídicí jednotky) vedení?

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2013-11-08 06:09:19 GMT)
--------------------------------------------------

Do not connect 220-240 V power to the terminal blocks (, , , ) for control wiring.
Myslím, že zejména tato věta to napovídá:
Nepřipojujte silové vedení na svorkovnici řídicího/ovládacího vedení.

Radim Rozumek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Děkuji a ještě jednou děkuji oběma!
Notes to answerer
Asker: Díky, čím dál víc se ukazuje, že je to přesně ono.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rosim:
1 hr

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kabeláž ovládání


Explanation:
kabeláž proto, že jde o celý systém

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 36